Slik jeg har skjønt det er det i Sverige ulovlig for politiet å stoppe en mc ved å fysisk presse den ut av veien, slik tilfellet er med bil. Slik er det visst nok ikke i en rekke andre land

hhehe nei de gjør jo ikke det, men han kjører jo så fort at det hadde blitt katastrofe om de hadde kjørt i han_Adler_ wrote:En del av dere har sikkert sett Ghostrider og politijaktene, i Sverige, i de filmene. De prøver jo ikke fysisk å stoppe han, annet med tegn, lyssignal o.l.
Det der er et gammelt mopedtriks, men jeg har lest på en nettavis om en som gjorde det, og han ble tatt. Politiet sa noe som "folk tror vi må stoppe når de kaster hjelmen, men det må vi ikke/driter vi i". Siden dette var for et år eller tre siden, har jeg ikke url.xadox wrote:Blir du fulgt av politier river du av deg hjelmen og kaster den og da MÅ de stoppe...
De har nok ikke lov til å presse deg ut fordi da blir man hardt skadet eller i verste fall død...
Kjører du som ghostrider er det vel litt mer enn flaks tror jeg...Guinss wrote:...ghostrider, skal man ha en heftig sykkel, og flaks...