Jeg må også si meg enig med deg RockeRolf, og det sier jeg fra salen på min gsxr som er lykkelig ikledd racingreklame og "sponsorer" som overhodet ikke sponser meg, hvor mange ganger har jeg utnyttet potensialet i sykkelen min? Nei det er ikke mange ganger det, jeg kunne likesågodt hatt en 125 tourer de fleste dagene, jeg kjører til jobb og jeg kjører fra jobb, det er mye trafikk og lite svinger.. suzukien hulker sikkert innenfor kåpene hver dag, den burde jo slites halvt ihjel på bane.
MEN, jeg må ikke utnytte noe til det fulle for å ha glede av det, jeg har en "terreng" tråsykkel, jeg flyr ikke lodrett ned fjellsidene for det, jeg kunne kanskje? Men jeg bruker den som en vanlig tråsykkel. Selv har jeg ingen problemer med å se at jeg er en posør, jeg tar på meg skinnklærne og trer meg på en R sykkel og holder stort sett fartsgrensene på vei hjem. Jeg har kjørt mange sykler som er mer behagelige å sitte på, men det gir meg ikke samme glede. Jeg hadde sikkert sittet bedre på en touring, og mindre forsikring er det ikke mye som skal til for å få
Men posøren i meg liker utseendet, kraften som ligger der og jeg er skadet nok til å like kjøreegenskapene på en R sykkel også. Fordelen med dette forumet er at folk er klar over at mennesker har forskjellig smak, og at en ikke alltid kjøper mc med hodet, men med hjertet. Hvorfor jeg skal reagere når noen kaller meg for posør ser jeg ærlig talt ikke, den har vurdert sitt behov og sine ønsker og kommet frem til sin sykkel, jeg har vurdert mine behov og mine ønsker og havnet på min sykkel. Så skal det ikke stikkes under stol at det føles nokså bra å slite litt på hverdagskjøretøyet på en bane innimellom, det er jo det det er lagt for

Jeg har ikke råd til en vanlig sykkel, en banesykkel og en bil med henger for å få sykkelen på bane, så mye klarer jeg ikke å hente ut fra forsikringen, kanskje det er mitt posørforsvar?

Always remember that you are unique, just like everybody else.