Ingen kjøreopplæring Tung MC i Trondheim...

Prat om tung MC.
Post Reply
stonescar
MC: Ducati Monster 620ie '02

Ingen kjøreopplæring Tung MC i Trondheim...

Post by stonescar »

OBS! BLE OPPRINGT I DAG. DE SETTER IKKE OPP NOE EKSTRA KURS. TYDELIGVIS EN SOM VILLEDET MEG :(

På grunn av stor pågang er alle kjøreskolene i Trondheim, og omegn, fulle med ventelister for 2010. Ivrig og utålmodig som jeg er, har jeg ringt rundt til alle nærliggende tettsteder for å høre om de har noe tilbud for opplæring klasse A. De fleste stedene har enten vært fulle, allerede avviklet innledningskurs eller ikke hatt tilbudet i det hele tatt.

Stjørdal-meråker trafikkskole sa at de vurderte å sette opp et kurs i år, dersom det var nok interesse, så jeg har skrevet meg på liste og håper nå at mange nok andre gjør det samme slik at de bestemmer seg for å sette i gang så fort som mulig. Dersom det er noen i Trondheimsområdet som er like utålmodige som meg, og står på venteliste til 2010, vil jeg anmode om å melde interesse til Stjørdal-Meråker trafikkskole. Å reise en liten halvtime til Stjørdalen for å få lappen et år tidligere er vel verdt det?

*Krysser fingrene*

PS
De sa de skulle kontakte meg i løpet av neste uke, så det er nå dere har muligheten!
Last edited by stonescar on 15 May 2009 13:47, edited 1 time in total.
icemanx
MC: 1998 Ducati 748 SPS

Re: Se her: Kjøreopplæring Tung MC i Trondheim!

Post by icemanx »

fulle ventelister for 2010 ja.. når jeg kjørte opp i fjor , så meldte jeg meg på den 2 februar , og fikk starte med kjøringa i midten av juli.. dette var til hattrem..

det dem sa da , var at det er altids noen som ikke kommer , så det kan være en ide å ringe litt rundt og høre om det er plasser i løpet av året..
"You shouldnt be hiding from the cops at a doughnutstore"
_Adler_

Post by _Adler_ »

På bil meldte jeg meg opp 2 år før tiden, og på mc i fjor høst (og driver på nå). Dette er i M&R, da. Var ikke klar over at situasjonen var så elendig i Tronheims-området, dette er jo helt uakseptabelt! :roll: Jeg reiser over 1 time, en vei, til kjøreskole/nærmeste by, så du skal ikke klage :twisted: Hadde selvsagt kjørt en halvtime, helt klart verdt det.

Ingen kjøreskoler enda lenger unna da? Mener, jeg hadde gjerne kjørt 2 timer en vei, for å få lappen, så fremt du har tid/muligheter til det da?
Jeg er ikke noe særlig kjent i området, men Levanger, Steinskjer, evt. Namsos? Eller mot M&R, Surnadal, Halsa, evt. Oppdal. Usikker på avstandene her, virker langt, men er verdt det, slik jeg tenker.
Yamaha Aerox 2004

Image
Hawken
MC: Ducati SS 750

Post by Hawken »

Har hørt at det er mye ledig på Ørlandet, du kan jo prøve der også?
Nå: BMW F800R
X: Ducati SS 750 i.e
X: Honda CBR 600F
X: Suzuki Bandit 400
Stiga
MC: 2007 GSXR1000
X 2008 GSXR 750
X 1997 GSXR 600 SRAD

Post by Stiga »

Hadde det bare vært slik i distriktet her også...

Ser ikke ut til at det blir noe førerkort klasse A før i 2010 :(
stonescar

Re: Ingen kjøreopplæring Tung MC i Trondheim...

Post by stonescar »

Uff, nå ble jeg skuffa, ja :(

Noen som vet om mc-opplæring med ledig plass i Oslo/omegn da?
stonescar

Post by stonescar »

Oslo - here I come! Ledig både her og der =D> Det var noe annet enn stakkarslige Trondheim, ja...
madshadow

Post by madshadow »

Tok tung lappen i fjord her på finnsnes her er det ingen som har mc kjøreopplæring alle er slutta med det.

Eneste grunnen til at jeg fikk kjøre opp er at jeg kjenner kjørelærern:P
_Adler_

Post by _Adler_ »

stonescar wrote:Oslo - here I come! Ledig både her og der =D> Det var noe annet enn stakkarslige Trondheim, ja...
Du bor i Trondheim, men skal pendle til Oslo?! :p Eller bo der en stund? Er ledig plass i flere i M&R, f.eks.
Yamaha Aerox 2004

Image
Post Reply