noen som vet hvor man kan få trykt opp "fake" skilt
noen som vet hvor man kan få trykt opp "fake" skilt
et nettsted eller noe som trykker opp skilt, evt et tilfeldig regnr. men som ser ekte ut??
Re: noen som vet hvor man kan få trykt opp "fake" skilt
fyr løs
UP kaller meg en dårlig sjåfør og en mann med dårlige holdninger.
pitstopmcimport.no lager jo skilt med stansede bokstaver/tall i samme strl.
Men fonten er jo anderledes og skiltplaten litt mindre...
Honda CB1000R 2015
(x) Yamaha R1 2008
(x) Yamaha R6 2008
(x) Yamaha R6 2002
(x) Yamaha R1 2008
(x) Yamaha R6 2008
(x) Yamaha R6 2002
takk, fler som veit om noen andre steder rundt oslo området?
I samme gate:
Noen som vet hvor eg får tak i skiltholdere med egendefinert tekst? Både bil og MC er interessant. Nettside e.l er interessant.
Noen som vet hvor eg får tak i skiltholdere med egendefinert tekst? Både bil og MC er interessant. Nettside e.l er interessant.
Mvh
Kristian
----------
Nå: '10 BMW F800ST
Før:
'01 Ka? Hva sa de? GPZ
'01 Yamaha XJ900 Diversion
'00 Honda NT 650 Deauville
Kristian
----------
Nå: '10 BMW F800ST
Før:
'01 Ka? Hva sa de? GPZ
'01 Yamaha XJ900 Diversion
'00 Honda NT 650 Deauville
Noe som dette du tenkte på?Deauville00 wrote:I samme gate:
http://www.regskylt.se
Dette kan kanskje være noe?Lloyd wrote:et nettsted eller noe som trykker opp skilt, evt et tilfeldig regnr. men som ser ekte ut??
http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15104571
TheKim wrote:Dette kan kanskje være noe?Lloyd wrote:et nettsted eller noe som trykker opp skilt, evt et tilfeldig regnr. men som ser ekte ut??
http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15104571
Jarle wrote:pitstopmcimport.no lager jo skilt med stansede bokstaver/tall i samme strl.
Honda CB1000R 2015
(x) Yamaha R1 2008
(x) Yamaha R6 2008
(x) Yamaha R6 2002
(x) Yamaha R1 2008
(x) Yamaha R6 2008
(x) Yamaha R6 2002
Sant nok..Jarle wrote:TheKim wrote:Dette kan kanskje være noe?Lloyd wrote:et nettsted eller noe som trykker opp skilt, evt et tilfeldig regnr. men som ser ekte ut??
http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15104571Jarle wrote:pitstopmcimport.no lager jo skilt med stansede bokstaver/tall i samme strl.

bestilte der på tirsdag. og han sendte samme dag, ligger på postkontoret nå, er posten som er trege her i dete tilfellet, har ikke fått hentelapp, men ringte han og fikk sporingsnummer:)
Kvalitetsmessig er de skiltene hos Pitstop MC dårligere enn jeg hadde forventa (har sett bilder fra noen som har et). Skiltene er egentlig svarte, med hvit refleksbakgrunn LIMT på. Så om noen er idiot river de av det hvite og du står igjen med et helsvart skilt
For 350 kr hadde jeg forventa mer.
Hos han hadde det hvite begynt å løsne litt, ut i kantene, uten at han har brukt det enda. Men behandle det pent, så går det nok bra.

Hos han hadde det hvite begynt å løsne litt, ut i kantene, uten at han har brukt det enda. Men behandle det pent, så går det nok bra.
Yamaha Aerox 2004

Jeg kjøpte miniskilt fra pitstop for 1 år sia, det skilte er strøkent ennå.. For meg så ser det ut som et ''vanlig'' skilt.. Trodde også det._Adler_ wrote:Kvalitetsmessig er de skiltene hos Pitstop MC dårligere enn jeg hadde forventa (har sett bilder fra noen som har et). Skiltene er egentlig svarte, med hvit refleksbakgrunn LIMT på. Så om noen er idiot river de av det hvite og du står igjen med et helsvart skiltFor 350 kr hadde jeg forventa mer.
x: 01 Yamaha YZF - R6
x: 03 Honda NSR - 125
Lappen kl. A1 13.06.2007
Lappen kl. A 23.10.2008
Ser etter 06 Suzuki gsx-r 600. Har du noe? Ta kontakt!!!!
x: 03 Honda NSR - 125
Lappen kl. A1 13.06.2007
Lappen kl. A 23.10.2008
Ser etter 06 Suzuki gsx-r 600. Har du noe? Ta kontakt!!!!
Håper Loyd er på tur over grensa med en av syklene deres. Med nyinnkjøpt skilt med "et tilfeldig regnr. men som ser ekte ut" bakpå!
Jeg trenger papirer på en R6. Hvem skaffer? Anyone??
Jeg trenger papirer på en R6. Hvem skaffer? Anyone??
Ja det lukter mere "jeg skal stjele meg ett par sykler" av dette enn det lukter "kjøre gris fra politiet" 

I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Please be patient, I will get to you shortly
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
YouTube
MyRoute-app
Enten VIL du ikke skjønne hva jeg mener, eller så har du som moderator full klarhet i hensikten med falst skilt og nummer?
Siden slike skilt beviselig brukes i forbindelse med stjålne sykler?
Vet personlig om en KTM som ble stoppet med slike skilter i Østfold i fjor. Nesten 18 måneder etter at den ble stjålet fra en garasje.
Man kan bestille skilter,99% identisk med de ekte skiltene, med oppdikta nummer, og på en stjålet sykkel kan man kjøre i årevis med disse påmontert. Man skal være uheldig å havne i rutinekontroll, taues inn pga. høy fart eller havne i en ulykke for å bli avslørt.
Men dette er vel ikke så farlig? Er morsomere å være litt outlaw, vill å gal og tillate formidling av falske skilt med falske nummer på forumet?
Jaggu sa jeg solidaritet blant mc-folket...
Siden slike skilt beviselig brukes i forbindelse med stjålne sykler?
Vet personlig om en KTM som ble stoppet med slike skilter i Østfold i fjor. Nesten 18 måneder etter at den ble stjålet fra en garasje.
Man kan bestille skilter,99% identisk med de ekte skiltene, med oppdikta nummer, og på en stjålet sykkel kan man kjøre i årevis med disse påmontert. Man skal være uheldig å havne i rutinekontroll, taues inn pga. høy fart eller havne i en ulykke for å bli avslørt.
Men dette er vel ikke så farlig? Er morsomere å være litt outlaw, vill å gal og tillate formidling av falske skilt med falske nummer på forumet?
Jaggu sa jeg solidaritet blant mc-folket...