priser på service hos merkeverksted
priser på service hos merkeverksted
Hei!
Tiden er kommet for 6000 km service på min suzuki v strom. jeg bor midt i Oslo, så det naturlige valget faller på Mc oslo, men noen som vet hva de tar pr time? eventuelle andre billigere suzuki verksted i området akershus - buskerud - vestfold?
Takk.
Tiden er kommet for 6000 km service på min suzuki v strom. jeg bor midt i Oslo, så det naturlige valget faller på Mc oslo, men noen som vet hva de tar pr time? eventuelle andre billigere suzuki verksted i området akershus - buskerud - vestfold?
Takk.
02 Suzuki sv 650 x
08 Suzuki dl 650 x
11 BMW f 800 GS v
08 Suzuki dl 650 x
11 BMW f 800 GS v
Re: priser på service hos merkeverksted
det enkleste er vel å ta en ringerunde og be om pris inkl. deler og mva.
Det blir litt konkret og lite bindende om forumistene skal angi timepris.
Verkstedene opererer vel ofte med fastpris, en fastpris som gir dem god tid til jobben.
Ofte er det viktigere at de gjør en god jobb, har en praktisk beliggenhet og gir deg en god magefølelse.
Det blir litt konkret og lite bindende om forumistene skal angi timepris.
Verkstedene opererer vel ofte med fastpris, en fastpris som gir dem god tid til jobben.
Ofte er det viktigere at de gjør en god jobb, har en praktisk beliggenhet og gir deg en god magefølelse.

1 tips.
Jeg kjørte til svergie mye mye billigere en i norge itilegg får du igjen for kronen... så kan du ta deg 1 dag eller 2 i svergie me damen
Så ring å hør med svergie først:)
Mitt kom på 16000 i norge å 9500 i svergie;)
Jeg kjørte til svergie mye mye billigere en i norge itilegg får du igjen for kronen... så kan du ta deg 1 dag eller 2 i svergie me damen

Kødder du? Mener du seriøst at en 6000km service koster 16 000 i Norge?madshadow wrote:1 tips.
Men may have discovered fire,
but women discovered how to play with it.
but women discovered how to play with it.
Den Thunderacen bør være tilnærmet som da den kom fra fabrikk i si tid!! Er forhåpentligvis mer enn vanlig service med evt. påfølgende ventiljustering som er gjort. Det får du på et norsk merkeverksted for 9500, å da har du enda penger igjen til dekk. Selv på en kronglete sykkel som Thunderacen mht. ventiljustering.
Fant ut at det var nesten 2000 kroner å spare på å velge et merkeverksted i buskerud istedenfor oslo.gbruaset wrote:Hei!
Takk.
02 Suzuki sv 650 x
08 Suzuki dl 650 x
11 BMW f 800 GS v
08 Suzuki dl 650 x
11 BMW f 800 GS v
Nei jeg hadde storservice å itilegg skulle jeg bytte noen andre deler.
Storservien koster 8500 her jeg bor for yamaha THunderace i svergie skulle de ha 4500 for storservice på min, vist vi bare tar service da.
Kjøp deg en haynes brukerhåndbok for sykkelen din å gjør det selv det sparer du masse på;)
Storservien koster 8500 her jeg bor for yamaha THunderace i svergie skulle de ha 4500 for storservice på min, vist vi bare tar service da.
Kjøp deg en haynes brukerhåndbok for sykkelen din å gjør det selv det sparer du masse på;)
- LittleDevil
- MC: '99 Yamaha YZF R6
Ring Ulf Øverbye a/s på Jessheim, hadde sykkelen min på ventiljustering der for ikke så lenge sea. Tok under 2500kr for jobben.
Skader ikke å ta en tlf å høre på pris..
Skader ikke å ta en tlf å høre på pris..

Om du sparer 2000 på en 6000km service så blir du lurt et stedgbruaset wrote:Fant ut at det var nesten 2000 kroner å spare på å velge et merkeverksted i buskerud istedenfor oslo.gbruaset wrote:Hei!
Takk.
UP kaller meg en dårlig sjåfør og en mann med dårlige holdninger.
Ja, skjønner det kan virke slik, men de 2000 som var å spare, inkluderte annet arbeid, enn bare servicen, så det var en totalpakke, som det var 2000 å spare på. Jeg som uttrykte meg klønete-
02 Suzuki sv 650 x
08 Suzuki dl 650 x
11 BMW f 800 GS v
08 Suzuki dl 650 x
11 BMW f 800 GS v
- KL. A
- MC: '08 Suzuki GSX-R600
'06 KTM 640 Prestige *Solgt* - Location: Telemark
Jeg betalte 1400,- for 6000 km service på GSXR 600 min (i midten av april i år)
All my drinking buddies have a racing problem!