Useriøse forhandlere?

Prat om tung MC.
PerTore
MC: 1997 Kawa ZX6R Ninja
1995 Audi S6 Stv. Solgt
2006 Audi A6 2,7Q Avant

Re: Useriøse forhandlere?

Post by PerTore »

Babelfisken wrote:
Problemet her er vel i grunnen manglende fleksibilitet. Produsentene blir rigide pga idioter som gjør all verdens rare ting, mens vi med vettet i behold får lide.
Dette gjelder i og for seg fartsgrenser og egentlig allt av lover og regler også. Det er den jevne massen (av idioter ;-) ) som setter standaren.

Vet ikke om jeg gidder og kommentere resten av vrøvlet ditt. Når du åpner med "helledussen" har du egentlig satt standarden selv... :smt102
Let the good times roll.
Livet det er Kawa-grønt!

Min rallyblogg: http://pertoresblogg.blogspot.com/
Babelfisken

Post by Babelfisken »

PerTore wrote:
Babelfisken wrote:
Problemet her er vel i grunnen manglende fleksibilitet. Produsentene blir rigide pga idioter som gjør all verdens rare ting, mens vi med vettet i behold får lide.
Dette gjelder i og for seg fartsgrenser og egentlig allt av lover og regler også. Det er den jevne massen (av idioter ;-) ) som setter standaren.

Vet ikke om jeg gidder og kommentere resten av vrøvlet ditt. Når du åpner med "helledussen" har du egentlig satt standarden selv... :smt102
Og det er vel forskjellen på deg og meg. Jeg anser den jevene massen som normalt utstyrte mennesker som kan klare det meste selv og at det er unntakene som oppfører seg som idioter. Din holdning til folk forklarer jo en hel del, inkludert hvordan du selv velger å avslutte diskusjonen.
PerTore
1995 Audi S6 Stv. Solgt
2006 Audi A6 2,7Q Avant

Post by PerTore »

Da misforto du meg kraftig m.t.p. hva jeg anser den jevne massen som.

Du får det til og fremstå som det er kun inkompetente og ansvarsløse som jobber på verkstedet. Dette er en blodig urettferdig stigmatisering av en hel bransje. Når du i tillegg prøver og latterligjøre mine inlegg med og åpne ditt på den måten, lar jeg meg villig vekk provosere.
Let the good times roll.
Livet det er Kawa-grønt!

Lord Erik

Post by Lord Erik »

Hva om vi bare avslutter diskusjonen her i stedet? Så langt har det for det meste vært høy standard på innleggene, men jeg aner en lite hyggelig tone nå etterhvert. Tror ikke en videre diskusjon kommer til å være produktivt. Vi er vel her på forumet for å diskutere en livsstil/hobby som vi alle liker, og det er ingen grunn til å henge seg opp i detaljer hvis det fører til dårlig stemning.

(men jeg er verken moderator eller moren deres, så dere gjør selvsagt som dere vil ;-) )
PerTore
1995 Audi S6 Stv. Solgt
2006 Audi A6 2,7Q Avant

Post by PerTore »

Ja jeg lot meg dra opp litt, og tar selvkritikk på det. ;-) Og jeg har vel egentlig fått sagt det jeg mener om saken.
Let the good times roll.
Livet det er Kawa-grønt!

Lord Erik

Post by Lord Erik »

Det er lett for når man bruker et relativt anonymt og turbasert kommunikasjonsforum slik som dette. :smt024
Post Reply