Og passform på disse burde være rimelig lik Den sitter veldig bra på meg iallefall, satt bedre enn berik jakkene jeg prøvde.. Sleit litt med at den var litt stram rundt skuldrene/helt øverst på armen noe som gjorde at det ble litt lav blodsirkulasjon, men det var ikke mer enn noen dager med jakken på inne så satt den som ett skudd. Veldig fornøyd med min jakke, nå kan jeg heldigvis ikke si noe om hvordan den oppfører seg om ulykken skulle være ute men Lindstrands Silverstone heldressen vant bikes skinndresstest for ikke så lenge siden og den jakken du ser på har samme sømmer og skinn, så den burde være god om det skulle skje noe.
Always remember that you are unique, just like everybody else.
Stilig den der! Heldigris. Har sittet og siklet på en del Dainese-jakker selv i dag. Avhengig av hvor mye penger jeg har igjen etter sommeren så kunne jeg godt ha tenkt meg å dra til Vinterbro og handle meg en skinnjakke og bukse selv!
Merkelig nok har jeg aldri vært spesielt interessert i shopping (type klær) før jeg tok MC-lappen hehe.
Stilig... jeg kunne ha farget alle B'ene i "Berik" svart og kun hatt "Erik" igjen. Desverre må jeg se økonomien an før jeg kjøper flere jakker. Har allerede kjøpt to stykker i år.
Leter etter en stilig skinnjakke selv som er "racinginspirert", noen som har noen tips hvor jeg muligens kan finne en som ikke er altfor dyr ? Enten fra en eller annen nettbutikk eller evt noen butikker i Bergensområdet.