soting av original skjerm yzf r125

Trenger du hjelp til mekking, tips til deler, spør her.
Post Reply
bengtern
MC: Gsx r-600 blue/white k8
[x]Yamaha YZF R125 blå 08

soting av original skjerm yzf r125

Post by bengtern »

har lyst til og sote frontskjermen på sykkelen min, og har fått litt tips om at det ser bedre ut hvis skjermen er litt gjennomsiktig og ikke helt svart, er veldig enig!
han som ga meg tipset, hadde tenkt og lakkere med klarlakk, Man blander opp klarlakk, og så drypper man i farge ex. sort, blå osv. etter ønske.. Så får man fremdeles gjennomsiktig glass, men toning i det! :twisted: men, han gjorde det ikke pga sprekk i skjermen.

Jeg syns det hørtes fett ut og har lyst å gjøre det, har lyst og bruke litt mørk toning, men ikke så mye at man ikke ser igjennom. (tips fra samme fyr, konge fyr han alltså :twisted: )

Lurte litt på om det var best å gjøre selv, eller få verskted til å gjøre det.

Hva er billigst? og best?
Nå:Gsx-r600 k8
raastad
MC: 07 Silver Raven R6 =P
Blue tire valve lights, Smoked headlight protectors, Integrated smoked tail light W/ blinker, EURO Smoke LED Turn Signals, VFX Pivot Kit(Blue leds), Blue air intake halo, Frame plugs, Puig DB DS windscreen, Shogun frame sliders.
And ofc. Full Spidi racing gear.

Re: soting av original skjerm yzf r125

Post by raastad »

hørt mye negativt om soting å gjøre det selv.. men..
du kan jo evt få tak i en "fim" som du kan legge på innsiden..
enten det eller lakkere den på innsiden.
veldig viktig med å ta det på innsiden for da har du et gjenomsiktig lag som både beskytter lakken og får det til å se bedre ut.
billigst er som oftest å gjøre det selv.. (om man ikke har personlig kontakt med foka), gjør veldig mye av modding på min egen sykkel selv.
funker fett :P
2007 Silver Raven R6
bengtern
MC: Gsx r-600 blue/white k8
[x]Yamaha YZF R125 blå 08

Re: soting av original skjerm yzf r125

Post by bengtern »

takk for svar:) ja tror jeg driter i sånn film, hørt det er noe dritt! blir nok lakkering, men faren til en kamerat kjenner noen som driver med det så skal høre på priser og sånt, før jeg gjør noe på egenhånd :P
Nå:Gsx-r600 k8
Post Reply