KM Telleren begynte å telle på nytt:S:S
KM Telleren begynte å telle på nytt:S:S
hællæ.
Sykkelen min en Yamaha YZF 125 sto på 12 800 i går når jeg skrudde av sykkelen og når skrudde på tenninga igjen så sto den plutselig på 0. Har noen peil på detta eller??
Sykkelen min en Yamaha YZF 125 sto på 12 800 i går når jeg skrudde av sykkelen og når skrudde på tenninga igjen så sto den plutselig på 0. Har noen peil på detta eller??
Re: KM Telleren begynte å telle på nytt:S:S
Kunne ønske det hadde skjedd på bilen min også..
du har ikke bare tatt på trip telleren da?
Nå:Gsx-r600 k8
Akkurat det samme skjedde med en kompis sin YZF også;O
-
- MC: Yamaha TZR Rossi Replica Edition '08
jessjess, du har nok vunnet jackpot! 

My blogg: http://mc-forumet.no/viewtopic.php?f=23&t=11917bandit wrote:Det virker som om Freddy er en ekte mc entusiast, og jeg er sikker på at han kommer til å oppgradere til mer kubikk så snart anledningen byr seg.
- RkM2
- MC: Daelim Roadwin 125 2007.
09= 2930 - 15062
10= 15062 16953 (15 april)
Men enig med de andre JACKPOT !!
Nei, har ikke chip tuna den, skrudde av tenninga så på igjen å da sto plutselig alt på 0, trip 1 trip 2 og den som teller alt..
Er enig i at det er som å vinne jackpot når det skjer men promblemet er at jeg har tatt 12 000 km service og de har stempla det, blir litt merkelig når neste eier ser i service hefte, her har han tatt 12 000 km service men på km telleren står det 7000!!!
Er enig i at det er som å vinne jackpot når det skjer men promblemet er at jeg har tatt 12 000 km service og de har stempla det, blir litt merkelig når neste eier ser i service hefte, her har han tatt 12 000 km service men på km telleren står det 7000!!!
Noter ned ca hva km-standen var da, og gi beskjed til neste eier hva som har skjedd.
Men jeg kommer sikkert til å kjøre over 12 000 uansett, har jo lyst å sela den med lav km
Men poenget med denna tråden var om noen hadde peil på hvorfor detta skjedde?

-
- MC: Yamaha TZR Rossi Replica Edition '08
nei.... kanskje sykkelen din spilte lotto
nei jeg har ingen peiling. kanskje noen har vært borti reset knappen?

nei jeg har ingen peiling. kanskje noen har vært borti reset knappen?

My blogg: http://mc-forumet.no/viewtopic.php?f=23&t=11917bandit wrote:Det virker som om Freddy er en ekte mc entusiast, og jeg er sikker på at han kommer til å oppgradere til mer kubikk så snart anledningen byr seg.
Skal ikke være mulig å nullstille hele driten med reset knappen..
Riktig...YZFboy92 wrote:Skal ikke være mulig å nullstille hele driten med reset knappen..
Hvorfor ringer du ikke til forhandleren din!? Du får evt. reparasjon på garantien, og du trenger da ikke være et geni for å tenke så langt!?
Ring forhandleren, eller evt. forrige eier...
La foresten merke til blåe lys på avataren din? Xenon?
How you ride is who you are
Style is personality
Style is personality
of course har jeg snakka med yamaha,de ringte til og med teknikeren i yamaha norge men de hadde aldri hørt om dt problemet før, sykkelen er forresten ny i fjor da jeg er første eier.
Har xenon look og blå parklys;)
Har xenon look og blå parklys;)