Leter etter en stilig skinnjakke som er "racinginspirert", noen som har noen tips hvor jeg muligens kan finne en som ikke er altfor dyr (rundt 3500, helst lavere) ? Enten fra en eller annen nettbutikk (gjør ikke noe om det er en utenlands nettbutikk) eller evt noen butikker i Bergensområdet som har bra utvalg.
Vil tro jeg bruker str 52 hvis det skulle være relevant. Ihvertfall det en selger sa til meg når jeg prøvde en str 52, som riktignok var for liten, men som han sa var fordi den var liten i størrelsen. Blir størrelsene på jakker akkurat som på sko da ? At størrelsene varierer etter merket du velger ?
Hvor finner jeg stilige skinnjakker ?
Re: Hvor finner jeg stilige skinnjakker ?
har en svart, grå og rød dainese jakke liggende.. brukt kun få ganger pga for liten strl... selges billig... 

kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
Streetracing is not a crime!!!
Streetracing is not a crime!!!
Hva angår Team Bergen så fører de kun Berik av generell interesse. Er OK fornøyd med klærne, men tekstilklærne mine lekker litt.
Du har mye større utvalg hos Kårbø (ligger ved NHH), Yamaha Bergen (ved Sats/Rema 1000 på Nyborg) og evt MC-Marine (Minde). Ride har lokaler i sentrum, men utvalget er ikke så mye å skryte over.
Du har mye større utvalg hos Kårbø (ligger ved NHH), Yamaha Bergen (ved Sats/Rema 1000 på Nyborg) og evt MC-Marine (Minde). Ride har lokaler i sentrum, men utvalget er ikke så mye å skryte over.
ingen KiM, ingen kos
Takk for tips! Var innom Yamaha Bergen og Kårbø idag, men ser ut til at man må lett ut med 4000 for en skinnjakke. Lønner seg vel å bare bestille fra utlandet
Menmen, fikk ihvertfall funnet ut at jeg må ha 54 i størrelse.