Jeg og Frode og lillebror og bestevenninnen min skal til Lets Buzz og tatovere oss, forhåpentligvis lørdag 8. august eller lørdag 29. august.
Det blir nattog begge veier.
Jeg venter spent på et designforslag. Skal ha livets tre!
Hihi fin dato! Jeg skal til Infinity tattto i karlstad 5 august!!Shortybebeh wrote:Er det noen flere som vil være med, så heng på!
Jeg og Frode og lillebror og bestevenninnen min skal til Lets Buzz og tatovere oss, forhåpentligvis lørdag 8. august eller lørdag 29. august.
Jeg venter spent på et designforslag. Skal ha livets tre!
Jeg skal ha det på venstre overarm, så stort jeg må for at det skal bli bra. Mye detaljer hvis jeg får det som jeg vil! Blir ikke noe vanlig livets tre...Gorgeous wrote:Hihi fin dato! Jeg skal til Infinity tattto i karlstad 5 august!!Shortybebeh wrote:Er det noen flere som vil være med, så heng på!
Jeg venter spent på et designforslag. Skal ha livets tre!Livets tre høres kjempefint ut! Hvor skal du ha det? Og hvor stort?
Vi skal booke både Tomas og Jannicke, så jeg håper det går helt fint. Booker dem også en hel lørdag, utenom åpningstid. Så jeg tror det skulle gå braJuliet wrote:Vet du om de har kapasitet til å ta flere tattooer samtidig.....hvis man blir med...?
Takker og bukker. Motivet har jeg allerede klart!Fyen wrote:http://images.google.no/images?q=three% ... =no&tab=wi
Finner kanskje noe her som kan være til inspirasjon.
Jeg har ikke så store ønsker om å måtte dra til Bergen så mange ganger, så jeg får klare meg med ett besøk. Om han er dyr eller ikke har jeg ikke engang tenkt på. Ingen andre får røre meg (andre enn Jannicke Wiese-Hansen).RH racing wrote:tar seg godt betalthåper du blir fornøyd da.... når jeg bruker glitter pleier vi å sette opp flere timer etter hverandre og jeg betaler som regel 1500 pr gang. da to timer...
Jeg bruker Tomas.RH racing wrote:drar du til Bergen kun pga ho eller?? om så må det jo være billigere en av di gangene ho er hos tattoica i sarpsborg (noe ho er støtt og stadig)
My blogg: http://mc-forumet.no/viewtopic.php?f=23&t=11917bandit wrote:Det virker som om Freddy er en ekte mc entusiast, og jeg er sikker på at han kommer til å oppgradere til mer kubikk så snart anledningen byr seg.