Mc-utleie i utlandet.

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Post Reply
_Adler_

Mc-utleie i utlandet.

Post by _Adler_ »

Hei.

Skal til utlandet til sommeren, og planlegger da å leie meg mc. Kan kun kjøre mellomtung, så er veldig innskrenka. Kommet over en utleier, men reagerer på prisen. 3700 kr, omregna, for en uke. Er ikke det temmelig dyrt for en Honda CBF 500?! Er i Sveits, noen som har vært der/vet om noen bra kjøreruter/dagsturer der, også til Italia, Tyskland?! Evt. mc-utleiere, i midten av landet?!
Yamaha Aerox 2004

Image
Bomber
MC: 08 Cbr 600RR
X: 04 Cbr 1000RR,

Re: Mc-utleie i utlandet.

Post by Bomber »

Gå for tung du..
UP kaller meg en dårlig sjåfør og en mann med dårlige holdninger.
_Adler_

Post by _Adler_ »

Kan kun kjøre mellomtung, er ikke 21 enda, noen mnd. til desverre :( De kommer vel sikkert til å sjekke førerkortet mitt og kjedelig å gamble med slikt, mtp. uhell, politi osv.?!
Yamaha Aerox 2004

Image
Lord Erik

Post by Lord Erik »

Nå har jeg aldri leid MC før, men jeg syntes ikke 3.700 kr var så veldig drøyt for en uke. Det er mye den samme prisen som man betaler for en leiebil i én uke, og jeg antar at selskapet sikkert anser det som en større risiko å leie ut motorsykler.
Captain_Awesome
MC: Honda VFR 800 2005
Yamaha XJ 600 1999 solgt

Post by Captain_Awesome »

Det er ikke mye i det hele tatt. Jeg leide sykkel i 3 dager i USA og det kostet 560dollars, ca 3500. Riktignok var dette en eller annen slags Harley på rundt 800cc, men allikevel ganske mye dyrere enn det du referer til.
Four wheels move the body, two wheels move the soul!!
Évike
MC: Yamaha Virago XV750

Post by Évike »

Sveits er ikke noe billig land, uansett hva du skal. Så det er nok en fair pris for Sveits å være dette.
Besøk oss gjerne i NAF MC VESTFOLD: http://www.nafmc.com
_Adler_

Post by _Adler_ »

Ok, ganske bra at de ikke har særregler som at man må ha hatt lappen en viss stund også, ellers hadde jeg slitt :P Sjekka flere utleiere, enten så er de dyrere eller så har de ikke mellomtung en gang, så er vel et ok tilbud.
Yamaha Aerox 2004

Image
Post Reply