MCV ~ I farta!
Re: MCV ~ NÃ¥ med Yamaha
Kjipt! Nye dekk med hull er alltid surt.
Re: MCV ~ NÃ¥ med flatt dekk
når hullet ligger der kan man vel sprøyte inn noe silikon eller noe slikt?

Powered by:
-Husqvarna Cr 125
-Daelim Roadwin 125
++
Jeg kjører med sota visir, så hils hvis du ser meg!
-Husqvarna Cr 125
-Daelim Roadwin 125
++
Jeg kjører med sota visir, så hils hvis du ser meg!
Re: MCV ~ NÃ¥ med flatt dekk
Har fått lappa dekket nå!
Kjørt til jobb i går, kaldt, men gøy! Ikke fullt så kaldt, eller gøy på vei hjem, though..
Satser på å få kjørt den ferdig inn, tatt 1000km servicen og en litt lengre tur, gjerne utenlands, i løpet av de neste 4 ukene.
Kjørt til jobb i går, kaldt, men gøy! Ikke fullt så kaldt, eller gøy på vei hjem, though..
Satser på å få kjørt den ferdig inn, tatt 1000km servicen og en litt lengre tur, gjerne utenlands, i løpet av de neste 4 ukene.
- Yamaha FZ1-N
x Suzuki SV650S
x Suzuki SV650S
Re: MCV ~ I farta!
Det va godt ve! du får ta turen på lordag viss det e bra ver!
Jepp! Du må ringa hvis du vil kjøra på ittemiddagane o 
Har foressten fått skinndressen og, men syns den var liten, så ville bytte den. Men fikk ikke lov av selgeren
Passet visstnok perfekt 
Fikk kjørt litt med den i dag, og det var mye bedre å kjøre med! Regnet ikke med noen forskjell, men jeg merket ikke fartsvinden like mye som før!
Har nå kjørt 450km, snart halvveis

Har foressten fått skinndressen og, men syns den var liten, så ville bytte den. Men fikk ikke lov av selgeren

Fikk kjørt litt med den i dag, og det var mye bedre å kjøre med! Regnet ikke med noen forskjell, men jeg merket ikke fartsvinden like mye som før!
Har nå kjørt 450km, snart halvveis

- Yamaha FZ1-N
x Suzuki SV650S
x Suzuki SV650S
Skinndress skal sitte som et pølseskinn til å begynne med, utvider seg etterhvert. En skinndress som er passende når du kjøper den har lett for å bli løs og "levjete".
Bilder av skinndressen? Merke/type?
Bilder av skinndressen? Merke/type?
Jeg henta dressen for han, så jeg vet iallefall at det er en Alpinstjerne han har kjøpt seg 

Stemmer, Alpinstjerne SG-1, todelt.

Får se om jeg får tatt noen frekke bilder i stramt skinn senere

Får se om jeg får tatt noen frekke bilder i stramt skinn senere

- Yamaha FZ1-N
x Suzuki SV650S
x Suzuki SV650S