ok, men ser ingen skade i å bare hvite hvilke sykler dere erfarne føreslår???carboy wrote:Til stenersen, bestå lett lappen og kos deg med den, før du tenker på åssen sykkel du skal ha om 4-5år
Takk fra innspill fra dere andre

ok, men ser ingen skade i å bare hvite hvilke sykler dere erfarne føreslår???carboy wrote:Til stenersen, bestå lett lappen og kos deg med den, før du tenker på åssen sykkel du skal ha om 4-5år
Ikke gjør det i andres tråder, synes jeg, det får holde med din egen.stenersen wrote:ok, men ser ingen skade i å bare hvite hvilke sykler dere erfarne føreslår???carboy wrote:Til stenersen, bestå lett lappen og kos deg med den, før du tenker på åssen sykkel du skal ha om 4-5år
Takk fra innspill fra dere andre
Argumenter mot R er som følgerPerTore wrote: Mine argumenter FOR og kjøpe (600) R som førstegangssykkel:
-Meget bra kjøreegenskaper, bremser, og muligheter for og "fixe" tabber, nødsituasjoner
-Money value. I.o.m. at det er solgt mengder og lass av 600 R- sykler, er det bra priser for relativt nye sykler.
- Bra med effekt, men ikke helt hinsides.
...
Til de som mener R ikke bør være 1. sykkel : Du greier fint og kjøre idiot med en tur/custom/motard/enduro etc. også. Dette er kun avhengig av den som sitter oppå sykkelen.