kjøpe tips av brukt mc
kjøpe tips av brukt mc
noen som har noen tips om ting man skal se etter når man kjøper MC? (har aldri kjøpt mc i mitt liv):P håper på noen gode svar så jeg slipper å kjøpe katta i sekken:)
- Galilee
- MC: 2013 Ducati Multistrada S Granturismo
Re: kjøpe tips av brukt mc
Her er ferdig guide:
http://nmcu.org/files/Tips%20ved%20kjop ... sykkel.pdf
Et tilleggstips er å melde seg inn i NMCU.
Hvis du ikke kan så mye om det tekniske, så be et verksted om å se over sykkelen før du kjøper. Det er en billig investering.
http://nmcu.org/files/Tips%20ved%20kjop ... sykkel.pdf
Et tilleggstips er å melde seg inn i NMCU.
Hvis du ikke kan så mye om det tekniske, så be et verksted om å se over sykkelen før du kjøper. Det er en billig investering.
--
Faster, faster, faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death...
- Hunter S. Thompson
Faster, faster, faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death...
- Hunter S. Thompson
-
Du kan godt få kjøpe tips av meg. Hvor mye betaler du for tipsene 

- quantumduck
- MC: Hayabusa
Servicehefte + de fleste sykler har egne fora, sjekk disse for vanlige feil.torli87 wrote:noen som har noen tips om ting man skal se etter når man kjøper MC? (har aldri kjøpt mc i mitt liv):P håper på noen gode svar så jeg slipper å kjøpe katta i sekken:)
Hvis du sier hvilken sykkel du tenker på er det sikkert noen som har tips.
guiden som står over her har med det meste, men husk spesielt å ha god tid og ro rundt deg når du sjekker. Ikke så bra for deg om selgeren står og maser. Sjekk at skrue-/boltehoder ser hele og fine ut. Hvis de ikke er det kan det tyde på tøff behandling av en som ikke kan mekke eller har hatt dårlig verktøy. Sjekk for wobbel ved å slippe styret i ulike hastigheter.