Anbefaling av vinterped?
Re: Anbefaling av vinterped?
Den MT5en var dritfet! Grattis!
woooow! gratz. den kunne jeg ha tenkt meg
grisefet

grisefet

Takker
Er ganske fornøyd selv, men det er en del småplukk på den. Kosejobb i vinter innimellom herjingen 

mye arbeid med en sånn? noen som vet?
takkær for svar !
takkær for svar !

-
- MC: Tempo swing 50cc -50 år gammel. pedalstart og rå lyd. hånd gearing.
Er ikke så mange som har en sånn en neij.:P - Location: Hov
! grunn til ikke å kjøre nsr på vinter føre r ...man kjører ikke Rsykkel på vinter føre. den er laget for fart om sommern!
Larsemann14 wrote:! grunn til ikke å kjøre nsr på vinter føre r ...man kjører ikke Rsykkel på vinter føre. den er laget for fart om sommern!
Nå er no ikke NSR en fullblods R-sykkel...
x: 01 Yamaha YZF - R6
x: 03 Honda NSR - 125
Lappen kl. A1 13.06.2007
Lappen kl. A 23.10.2008
Ser etter 06 Suzuki gsx-r 600. Har du noe? Ta kontakt!!!!
Lappen kl. A1 13.06.2007
Lappen kl. A 23.10.2008
Er vel ikke akkurat noen super vinterped heller daNSR-freak wrote: Nå er no ikke NSR en fullblods R-sykkel...

neida neida:p er ikke det.EvenDeven wrote:Er vel ikke akkurat noen super vinterped heller daNSR-freak wrote: Nå er no ikke NSR en fullblods R-sykkel...
x: 01 Yamaha YZF - R6
Lappen kl. A1 13.06.2007
Lappen kl. A 23.10.2008
Lappen kl. A1 13.06.2007
Lappen kl. A 23.10.2008
-
- MC: har en Husqvarna 125 wre. 2004 modell.
Har mt5 til salgs jeg hvis noen er interiserte:P Hehe.. Ny trim, 7,5 Hk, 21mm gasser og eff anlegg.. Ny dreving 15 42. Går bra. Svart og gul mt5 1998 modell. 12.000.
Bare å si ifra. hehe
Bare å si ifra. hehe
Kjør hardt, kjør stil, kjør Husqvarna uten tvil:D
For det første så er det ikke no moped, og for det andre er det en LIGGESYKKEL, og det er ikke akkurat synonymt med snø og vinter.
For å være helt ærlig må jo en 4-hjuling være mye mer egnet for vinterbruk. Og man kan jo ha mye mer morro med en quad på isføre enn en 2-hjuling som naturlig nok har sine klare begrensinger når det er glatt.
Og man slipper å bli stoppet av snuten hele tiden.
Og man slipper å bli stoppet av snuten hele tiden.
-
- MC: Honda CBR 125
Folk kan kjøpe seg den sykkelen de vil ha.. det er derfor det er så stort marked for 125.. det meste er bra,,,,
-
- MC: Honda CBR 125
Hei.. nsr er et glimrende valg.. har hatt en selv. kjørte den på vinteren helt til jeg gikk igjennom isen 

Selvfølgelig egner ikke Honda Nsr seg på vinteren, med mindre det er en SNØFRI VINTER.
Om du tenker logisk så sier det seg selv at en liggesykkel på glattføre, blir som å sende bambi ut på isen igjen.
Veit ikke om du går i dvale om vinteren men om du ikke gjør det så har du kanskje fått med deg at det er veldig få motorsykkelister ute å kjører på 10cm med snø?
Mulig det er en grunn til det?
Men skal du ha en god vintermoped ville jeg gått for en Tsx eller en Honda Mt5, de er begge veldig gode mopeder, men velg en av de ut fra hvor høy du er:)
Om du tenker logisk så sier det seg selv at en liggesykkel på glattføre, blir som å sende bambi ut på isen igjen.
Veit ikke om du går i dvale om vinteren men om du ikke gjør det så har du kanskje fått med deg at det er veldig få motorsykkelister ute å kjører på 10cm med snø?
Mulig det er en grunn til det?
Men skal du ha en god vintermoped ville jeg gått for en Tsx eller en Honda Mt5, de er begge veldig gode mopeder, men velg en av de ut fra hvor høy du er:)
-
- MC: -Yamaha YZF-R 125 2008 hvit og rød
Selv har jeg hat god erfaring med Suzuki FZ vært fall når det gjeller kvalitet + at den er veldig lett kjørt. Broren min har brukt både Puch og Suzuki CP som vinter moped, og det har funket fint så det er jo også noen alternativ.
Synes ikke Honda Nsr ser ut som en egnet vinterped
Synes ikke Honda Nsr ser ut som en egnet vinterped