Totalombygning/renovering av Derbi - 56K killer

Prat om moped & scooter.
Post Reply
DevilsTower
MC: Derbi Senda R bygget om til SM.

Totalombygning/renovering av Derbi - 56K killer

Post by DevilsTower »

Heisann, er ny her, tenkte jeg kunne dele prosjektet mitt med dere! :) Under kan dere se en photoshop jeg gjorde av en Derbi Senda X-treme, som er nogenlunde lik min modell. Hele innlegget er klippet ut fra min prosjekttråd på et annet forum.

Image

Sponset av:
Image

Sykkelen er en Derbi Senda R 2000 mod som er bygget om til SM. SM kittet er 06 modell og plastikken er vel fra rundt 04 et sted. Da jeg fikk den satt det allerede på en Charmo 70 sylinder, men det var relativt mye mangler her og der og rundt omkring, så jeg måtte bare sette i å bestille deler. Jeg håper å få den mest mulig likt designet jeg laget som du kan se i bildet over. Jeg har dog Showa dempere, så jeg må prøve å få tak i noen demperbeskyttere som jeg kan sette nede slik at jeg kan fullføre looken. Nedenfor kan dere se litt lister:

Hva som skal handles inn/gjøres.

Sort = Ikke bestilt/gjort
Rødt = Bestilt
Grønt = Mottatt
Understreking = Gjort/Montert
Blått = Utsettes til vinteren
Lilla = Kjøpes![/center]

Motor:
MVT Millennium tenning
Hebo titan anlegg
NGK B9ES Plugg
NGK Racing plugghette
Luftfilter
Gasswire
Speedowire
21mm DellOrto
Tempmåler
21mm innsug
Ny bensinkran

Metrakit SP clutch
Airsal T6 Asso

Ramme/andre deler:
Nytt framdekk (Metzeler 110/80-17)
Nytt bakdekk (Kingstire 140/70-17)
Metrakit wave skive foran
Metrakit wave skive bak
Nye klosser foran/bak
Speedodrev
14t framdrev
Iris 428 GSX gullkjede

Andre styling/plastdeler:
Røde klutsj-/bremsehendler
KTM lykt
Designet dekor og avtalt print og kutting
Gasshåndtak
JAX Metal grips

DRD speil
Polisport gaffelbeskyttere
Rydde opp i elnettet
Nye slanger round bout
KTM SM framskjerm
Renthal styre

Nytt oljepumpedeksel
Kjedekasse
TNT oppheng
Felgringer foran og bak, røde
Blinklys
Motorplate
Clutcharm

Vapor speedometer
KANSKJE: Pro Taper fatbar med styrepute til å felle inn Vapor.

Gamle bilder:

Image

Image

Deilig med stor garasje
Image

Update 1. september!:
Slik den står nå, stakkar.
Image

Delehylla mi:
Image

Hm, skal denne egentlig lengre inn? Jeg får den nemlig ikke lengre enn den er nå...
Image

Venter fortsatt på avdrager for å få av tenningsspola. Har brukt masse penger på andre verktøyer for å få den av, men neida.
Image

To av delene som jeg kjøpte i første pulje, satser på at det ikke blir fukt der nå
Image

DevilsTower sitter å kuker med gasswire.
Image

Enda mer kuking med gasswire, og Kenneth henter verktøy til sin X-Race.
Image

DevilsTower lør seg i hodet å lurer på hvorfor ting skal ta så lang tid...
Image

...og lurer på hvorfor den ikke bare kan bli slik pluss de andre delene som mangler og få den på veien.
Image

Da jeg var ferdig med mitt satte Kenneth og jeg i gang med å bytte sylinder på X-Racen hans, Mk 47mm.
Image

Det var dagens update.

Update 13. september!:

Well, da har jeg fått gjort dette siden sist:
Satt på nytt framdekk.
Henta nytt bakdekk.
Prøvemontert DRD lykt, viste seg at den ikke passet.
Satt på nytt drev, 14t, det gamle var spist opp.
Fått tak i kjede.
Kjøpt skivelås.
Montert Tommaselli gassgrep.
Bestilt Yamaha BWS gasswire.
Fått tak i cross-styre.

Sikkert noe jeg har glemt, men det får være. Skal ordne bilder senere.

Update 20. september!:

Gassgrepet som ingen wire passer til. Har typ 3-4 stk wire her nå...
Image

Tenninga og nytt drev foran er montert :D
Image
Image

Lykta som ikke passer for fem øre uten fester, som jeg ikke får tak i!
Image

Og romskipbaklykta mi.
Image

Nye 110/80-17 framdekket og MK skiva :wub: (1572,50,- for dekket :o )
Image
Image

Gammelt v.s nytt bakdekk. Ble bare 140 dekk siden det ser ut som det butter hvis jeg setter på 150 :( Keen på å spinne bort det gamle før jeg bytter, men vi får se!
Image

Søte FOX hjelmen min, digger fargen!
Image
Image

Ble kun bildeupdate denne gangen, har ikke mottatt noen deler ennå. Venter fortsatt på at noen skal tilby meg delene jeg trenger.
Luftfilterslange, tempsensor til toppen, speedodrev og lyktefester er vel det jeg trenger nå.

Update 6. oktober!:

Handguards montert!
Image

Opphenget er ferdig modifisert til å passe baklykt og blinklys.
Image

21mm DellOrto og 21mm innsug motert
Image

Ledningsræl som jeg skjønner nada av.
Image

Mine sinnsyke loddeskillz (naaaaaaaaaaaaaat!!)
Image

Har noen problemer enda:
Elnett: Har masse kontakter som mangler kontaktpunkter, noen som har tegninger/koblingsskjema/bilder av MVT Millenium?
Handguards: Hendlene tar borti! Det går an å dra de mot styret, men de sitter fast på vei ut. Jeg har prøvd å slipe ned med dremel, men de stopper fortsatt i plasten. Noen tips?

Update 11. oktober!:

Har fått luftfilterslange i posten i dag, samt motatt ordentlig koblingsskjema for MVT Milleniumen. Har noen problemer med luftfilterslangen, får se hva jeg gjør med det senere.

Og så en stor og viktig update! Jeg har fått skilt! :D

Edit: Jeg har nå fått kobla opp elnettet til den grad at den skal starte, mangler bare to ledninger som jeg ikke skjønner hvor skal, en blå en fra CDI'en med jordingskontakt, men det går da en jording derfra fra før (?), og en hvit en med en kontakt.

Mangler bare å få lodda på noe på oljetanken, en gasswire (blir mest sannsynlig hentet hos SO i morgen, batteri (må finne det et eller annet sted) og noen småbagateller som wire til baklyset og speedodrev samt koble opp det rælet foran. SÅ ER VI GOOD TO GO!!!

Update 13. oktober!:

Var ute i garasjen en stund i natt å prøvde å få liv i den. Den var på god vei noen ganger, men så døde den av igjen.

Skal ut å prøve igjen etterpå!

Gleder meg noe sinnsykt til den starter!![/spoiler]

Update 15. oktober!:(masse bilder av sammenskrudd sykkel)

Da har jeg vært ute å knipsa noen bilder av hvordan den er nå. Blir plukka fra hverandre i vinter.

Bakenden, ikke ferdig oppkobla og skrudd sammen enda, men dere skjønner tegninga :P
Image

Image

Fronten
Image

Image

Image

Kompis sitter på den mens vi var ute å prøvde å få start på den i går.
Image

Siden er ikke noe å glo på, så det trenger dere ikke bilde av.

Ellers har jeg fått vognkortet, så nå er det egentlig bare tut å kjør så lenge jeg får den igang og får bremsene til å funke!

Update 11. November!:

Hepp, da blir sykkelen stående til onsdag/torsdag for å gå igjennom en grundig sjekk av bensinsystemet! Har også kommet frem til hva jeg skal handle denne vinteren:

Speil, F1 style.
Bakskjerm
Nytt oppheng
Et lager av pærer
Handguards
Grips
Plate under ramma
Ventilhetter
Dekktusj
Trimclutch
Bremseklosser
KTM SM framskjerm
Gilera SMT/RCR sidekåper
Hebo Teflonreed
Nye pakninger

Annet som er nytt for vinteren:
Lakkering av motor
Lakkering av undertray og andre smådetaljer

Setter pris på flere kommentarer og innspill til hvordan jeg kan løse bensinproblemet mitt! [/spoiler]

Update 15. November!:

Da vet jeg hvorfor den ikke starta hvertfall: pakningene i toppen er gåene, så det kom kjølevæske inn i sylinderen slik at det ble vann inni der. Ser også at det er et par riper over eksosporten, en som man såvidt kjenner med neglen og en stripe på en cm som kan minne om tegn på varmskjæring. Men jeg kommer til å kjøre en stund på den før jeg evt kjøper en ny sylinder til den. Må bare få tak i toppakninger.

Men den starta og gikk helt fint når vi spruta startgass rett i sylinderen, for da dro den inn bensin som da fikk tatt fyr. Det var flott å høre lyden!

Så da blir det nedpelling fra starten av neste uke, og så blir det lakking så fort som overhodet mulig.

Noen som har tips til noe annet jeg kan gjøre i vinter, er åpen for forslag![/spoiler]

Update 28. November!:

Da har jeg fått bytta toppakninger osv, og nå går den nesten helt fint! Må bare stille litt på gasseren. Var utrolig deilig å kjøre, selv om jeg ikke kan kjøre girsykkel, var første gangen min nå.

Men det gikk helt fint! Nå mangler jeg bare bremser, sette på all plast igjen, fikse lys og annen strøm, sette på et oppheng.

Gratulasjoner mottas med takk!

Update 9. Desember!:

Da var hele sykkelen plukka fra hverandre, mangler bare å få ut motor og svingarm. Muttern overfører 5000 til meg så jeg får gjort ferdig så fort som mulig!

Hvordan får jeg av den nedre delen av styrekrona? Får ikke banka den ut liksom?

Update 10. Desember!:

Da har jeg vært nede i garasjen å tatt noen bilder til deres forlystelse:

Selveste mekkeplassen ryddig og fin!
Image

"Nytt" anlegg.
Image

Satt i to dager å pussa ett eneste deksel med bare 600 våtslipepapir, er dømt til å bli bra. Helt uten riper nå, men skal gå over med 1200 våtslip for å være helt sikker.
Image

Renthal-styret med gasshuset jeg ikke får av. En vattnisse (nei, ikke meg!) har ødelagt umbracospora <_<
Image

Deler...
Image

Dekk og dempere
Image

Hvordan får jeg av den?
Image

Motor med tetningsmassen: Sokk.
Image

Image

Image

Image

Image

For de som lurer på hva den røde, stygge tingesten i bakgrunnen er. Den blir bygget om til en driftebil. En av få S13 solgt ny i Norge.

Image

Image

Image

Update 16. Desember!:

Da har jeg vært i garasjen og pelt ut motor, svingarm og styrekrone. Har også pusset ned noen deksler!

Lakk blir skaffet omgående, deler fra Easyparts, SpeedOptions og MC-Deler blir bestilt fortløpende og dekor er ordnet med så det bare er å tegne og måle opp.

Update 4. Januar!:

Lakk er bestilt fra mobilsentrum, kom på kr 1040,- Har også sendt mail til Motorspeed og spurt hvor det ble av pakken, viste seg a
ordren har falt ut av systemet
slik at de ikke har sett den. Men jeg sendte han ordrebekreftelsen og han skulle taste den inn for hånd.
Så da regner jeg med at jeg har delene i hånda snart!

Pakka fra Mobilsentrum skulle være her den 14!

Update 5. Januar!:

MMX hadde 2-3 ukers leveringstid, så det tar en stund før den kommer. Har bestilt bi-xenon i dag!

Update 6. Januar!:

Da har jeg handla KTM lykt og skjerm av DT50X07! :D

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Gleder meg til det kommer!

Update 12. Januar!:

Showa, bakdemper og svingarm:
Image

Dårlig bilde av ramma:
Image

Motoren og motorsokkene mine:
Image

Tankdeksler ferdig pusset.
Image

Thorsrud på besøk:
Image

Og så det obligatoriske i en kjedelig garasjestund :P POOSINNNN!
Image

Image

Hakk i plata...
Image

Næmmen... Flere hakk?
Image

Så da var det bare å finne frem sparkelet...
Image

Brukt en del pussepapir ja, og dette her er bare på bakskjermen...
Image

Og så til de nyeste medlemmene av garasjekolonien:
Image

Image

Image

Og helt til slutt: WE GOT NAAAAAS!!!! :lol:
Image

Update 13. Januar!:

Da har jeg vært ute i garasjen å pussa framskjermen og vaska ramma og svingarmen.

Update 16. Januar!:

Da har jeg handla hjuldrev, bremsesystem foran og temppluggen til sylinderen! :)

Update 21. Januar!:

Da ligger lakken i garasjen, regner med å få gjort jobben i løpet av uka!

Update 24. Januar!:

Da var hvertfall noe av plasten lakkert, orket ikke å begynne på tankdekslene siden jeg var så ør i hodet etter alle løsemidlene. Var fullt av støv i det rommet jeg sto i, men det kunne ikke bli noe annet, så da ble det slik :( Sidedekselet trenger en bitteliten touch-up, framskjermen må pusses helt ned, mens bakskjermen ble fin!

Image

Image

Image

Image

Image

Pakke fra Motorspeed ligger på postkontoret å venter:
Demperbeskyttere
Grips

Det var alt for i dag! Enjoi and give some comments!

Update 30. Januar!:

Da var pakke plukket opp fra postkontoret - inneholdt forkguards og JAX Metal grips! :D Kommer bilder i morgen kveld. Lurer på om jeg skal beholde fork guards sort for å bryte litt med alt det hvite og ha noe som står med den sorte lykta.

Noen som har meninger om dette?

Update 15. februar!:

Da var det dags för en update igjen, har lovet den lenge. Kan begynne med å si at prosjektet må bli utsatt i en måned grunnet en operasjon jeg hadde på onsdag, som gjør at jeg ikke ksn bruke hånda på 4 uker. Så til noen bilder:

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Og her har vi grunnen til at det ikke blir arbeid på en stund:

Image

Update 18. februar!:

Da var det bestilt deler fra Nederland! Regner med at de er her i slutten av uka, men kan ikke garantere noe med det norske tollvesen <_<

Dette er bestilt:

Anodiserte felgringer
Image
Image

Motorplate:
Image

Tanklokk:
Image

Oppheng, godkjent for veibruk:
Image

Clutcharm:
Image

Blinklys:
Image

3 andre var også med på bestillingen, så regner med en gedigen pakke hjem hit snart!

Update 25. februar!:

Da har jeg fått rota meg til å ta noen bilder av hvordan forskjermen og lykta vil bli seende ut! Trenger noen touch-ups på forskjermen når det kommer til lakk, men ellers ser det bra ut! Hva syntes dere? Beklager for dårlige bilder.

Image

Image

Image

Delene fra Nederland er ikke sendt ennå dessverre, da de måtte bestille opp deler som det sto var på lager! Det var noe drit. Nå mangler de bare tankdekselet mitt og handguardsene til en kompis. Så håper den blir sendt innen onsdag om de får det på lager innen da!

Update 13. Mars!:

Da har jeg knipsa litt bilder av det som skjer ute i garasjen for tiden, som er meget lite. Pakka fra EP kommer snart, ligger i Oslo og pådrar seg avgifter.

Deler som skal til sandblåsing så snart som mulig, ramma tar jeg selv. Mangler felgene på bildene, men har ikke fått demontert de ennå.
Image

Nytt versus gammelt dekk:
Image

Usikker på hva jeg skal gjøre med dette hullet her, skal jeg sveise det igjen eller la det være?
Image

Er så fint at Derbitråden ble stengt når man har noen spørsmål å stille!! <_<

Update 25. Mars!:

Da var som kjent delene fra Easyparts i garasjen, samt noen andre ting jeg har fått i dag!

Siden dere sikkert ikke gidder å lese så mye har jeg ikke tenkt til å skrive noe særlig heller, og gir dere heller bilder:

Først litt småting, kan si det er en liten teaser:
Image

Så oppheng og motorplate. Opphenget er kort!!
Image

Klarte ikke å vente, og måtte montere motorplata for å se hvordan det ble:
Image

Image

Image
NB: Bare brukt det øvre festet.

Og så, en meget happy meg sammen med en av mine to fineste eiendeler for øyeblikket:
Image

Image

Jaggu, var det fler? Dette er det jeg har fått fra EP:
Image

Her er den nye Hebo endestussen:
Image

Og her er alt det nye jeg har fått i dag sammen:
Image

Jeg måtte selvfølgelig komme meg i gang med skruinga igjen, så jeg gjorde et tappert forsøk på å få av dekket, som endte med at jeg skar istykker hele felgringen og dekket før jeg kom frem til eikene og fikk begynt å ta av de:
Image

Image
Var klin umulig å få av dekket da det var limt fast, så da måtte man skjære det istykker.

Og siden folk maste slik om bilder av TNT dekselsettet kommer det bilder av en kompis sin etter at vi monterte hans:
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Hvite felger er også fresht:
Image

Dett var dett!! Håper dere er fornøyd!

Update 31. Mars!:

Da er ramme vasket og gjort klar til sandblåsing, blåsesand ligger i hylla her og skriker etter å brukes. Regner med å få gjort det på onsdag. Etter det gjenstår bare sveising og lakk før jeg kan begynne å montere :)

Har også ryddet garasjen mens jeg venter på at den skal bli varm nok til å kunne lakkes i:
Image

Image

Dekk fra 200'n, selges komplett med felger! 4x114,3 16" og 17".
Image

Ramma ferdig vasket:
Image

To av de tre varmeovnene jeg har gående på full pupp her nå:
Image

Benk har jeg også fått :D
Image

Delehylla er litt mer ryddig nå, kommet noen nye deler der også :D
Image

Og til slutt har vi stasjonen man holder seg på når man ikke gjør noe :wub:
Image

Update 1. April!:

Fant noen bilder kompis tok med mobilen. Har noen freshe uttrykk her, men bear with me :P

Image

Dreit meg ut på dette:
Image

Image

Update 3. April!:

Image

Hmmmmmmmmm -_-
Image
Djj91
MC: Motorhispania Furia 2003 mod.
Motorhispania RX50 2003 mod.

Re: Totalombygning/renovering av Derbi - 56K killer

Post by Djj91 »

Hei. Hvor har du kjøpt all stylingen din?
Capa
MC: Suzuki SMX
- bitte litt trim
- ble stjælt, men på repp. nå.

Post by Capa »

Ser bra ut det :D
Blir kul sykkel! ;-)
Hahaha, den var morsom, ikke sant?! xD
Jeg er tidligere "Hahaha"!
DevilsTower

Post by DevilsTower »

Update 18. Mai!:
Da var ramma endelig tilbake fra lakk!!! Og det betyr montering! Fikk ikke gjort så mye i dag, men litt ble det da:

Radiator, undertray, coil, motorplata, svingarm. Bakskjerm og oppheng er bare prøvemontert, må finne på noe lurt med opphenget.

Image

Image

Skal være rent og pent!
Image

Ikke ferdig, må lage brakett til opphenget.
Image

Lakkert styrekrone og kjedestrammere.
Image

Update 19. Mai!:
Med litt psykisk støtte av noen kompiser har jeg holdt meg våken til nå i garasjen etter å ikke ha fått sove natt til i dag, og har faktisk fått gjort en hel del i dag! Lakkert og montert felg, pusset ferdig begge demperne og lakkert èn, lakkert ferdig og montert styrekrone, satt sammen mye foran, begynt på elnett, vasket, pusset, lakkert og montert motor osv :) Orket ikke strevet med å demontere bakdemper, så jeg bare monterte den og har bestemt meg for å kjøpe ny og hvit gassdemper i sommer. Har også kommet frem til at jeg må ha flere slike "clips" som man skrur fast kåpeskruer osv. i, noen som vet hvor jeg får kjøpt slike?

Må dessverre legge til en kjip detalj; min helt nye Dell'Orto 21mm DS forgasser pluss luftfilterslange er sannsynligvis stjålet av noen klåfingrede personer fra garasjen til en kompis :(

Men nok tekst, dere driter vel i den allikevel. Det mest interessante med en prosjekttråd er tross alt bildene, så her kommer de! :D

Dagen begynte med en liten shoot av hvordan den så ut etter ferdigstilling av styrekrone ute i sola foran garasjen :)
Image

Så bar det inn i garasjen igjen, prøvemonterte noen deksler etter å ha montert bakdemper og motor:
Image

Så gjalt det å finne en plass til Vaporen ettersom styreclampsene ikke passet! Så da blir det å lage til en brakett der hvor originalspeedoet og tenningslåsen skulle vært, siden jeg må bytte plassering på tenningslåsen på grunn av at KTM lykta sitter for nære slik at den butter i lyktehuset:
Image

Så, etter mye om og men ble felgen lakkert og en del andre ting ble lakkert og montert:
Image

Nammenam! :D
Image

Og så til slutt, styrekrona med en av demperne montert. Presterte å vaske bort all lakken, så det blir å lakkere på nytt i morgen :lol:
Image

Om det er noe dere vil ha flere bilder av, er det bare å hyle ut! :)

Update 29. Mai!:
Fra garasjen i går:

Min til høyre og en kompis sin til venstre, har store planer for den også, jeg har satt planer i hodet på folk med prosjektet mitt :P
Image

Dempere ferdig lakkert, liker den hvite detaljen nederst!
Image

Heboen satt på, fargen matcher greit!
Image

Image

Fikk endelig pussa ned det dekselet som fikk en svær firkanta utdypning etter at lakken reagerte, tok en stund med 1200 papir :P
Image

Kicken ferdig lakkert, toppen av den forblir sølvgrå da lakken kommer til å bli slitt av på 5 min om jeg hadde lakkert den:
Image

Robin lakker opp felgene sine igjen:
Image
Kelso
MC: 04'Aprilia RS125 - Manuel poggiali

Post by Kelso »

Jeg er virkelig inponert over dette prosjektet.
Har fulgt med på det siden jeg ble medlem på mopedportalen, og kan ikke si noe aent enn :wub: :p
mathfjeld
MC: *Selges*
KTM 690 DUKE III 2008
*Selges*

Prosjekt:
Triumph Tiger Cub 200 1957
Kjørt i 1985-2008- 0km

Post by mathfjeld »

Utrolig bra prosjekt! Gøy å se at det finnes de som gidder å bygge! Lykke til videre!
Cloud666
MC: Har en Suzuki Katana 650 og en Derbi senda x-race som jeg skal pusse opp.

Post by Cloud666 »

Meget gode bilda utav hele prossessen.
Skikkelig arti å se på :D

Men hvor kjøpte du vapor speedoen?
Hva gjor du med lysene til indikatorene? kan de kobles til vaporen?
DevilsTower

Post by DevilsTower »

Hei folkens, takk for responsen! Vaporen kjøpte jeg av en kar som hadde importert fra USA. Du får kjøpt de mange steder der :) Om du mener indikatorene som blinklys så er det fortsatt brytere på styret til det, så de kobles ikke til vaporen.

Slik ser den ut nå, snart ferdig!

Image

Image
DevilsTower

Post by DevilsTower »

Da er den til salgs :)
tshansen
MC: KTM 790 Adventure R 2019

Post by tshansen »

=D> imponerende tråd
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Scotty

Post by Scotty »

Utrolig gromt! :) Ble det aldri noe av sete og dekalene i illustrasjonsbildet?
DevilsTower

Post by DevilsTower »

Takk for det! :) Fikk prisanslag på rundt 3-4000 for dekalene jeg ønsket, så det ble uaktuelt da det har gått med rundt 35000 allerede, men sal klarte jeg nå å rote meg til å sy selv :) Alcantara med hvit og rød matchende stripe.

Image

Image

Image

Spent på hvor mye jeg får for den, hadde bud på 21000 for et par mnd siden uferdig, angrer en smule på at jeg ikke aksepterte det :-#
DevilsTower

Post by DevilsTower »

Veldig lenge siden jeg har skrevet noe her nå, men den blir hentet av kjøper i morgen :)

Image

Image
FreddyYZF-R125Dude
MC: Yamaha TZR Rossi Replica Edition '08

Post by FreddyYZF-R125Dude »

Beste prosjektet jeg har sett! Fantastisk tråd! =D>
bandit wrote:Det virker som om Freddy er en ekte mc entusiast, og jeg er sikker på at han kommer til å oppgradere til mer kubikk så snart anledningen byr seg. 8)
My blogg: http://mc-forumet.no/viewtopic.php?f=23&t=11917
Post Reply