You jealous son of a bitch.VrooMM wrote:ååå, nå blei jeg og nyskjerrigStapp den i en "Møc" ,den skal ikke få virus. Hvis alt går til helvete... - Noting of value was lost
:-

You jealous son of a bitch.VrooMM wrote:ååå, nå blei jeg og nyskjerrigStapp den i en "Møc" ,den skal ikke få virus. Hvis alt går til helvete... - Noting of value was lost
:-
Jeg hadde ALDRI gjort det du sier, uten at jeg har gjort det kleppa sier over innlegget ditt. Bare kjørt de ukritisk. Selv om du tar sikkerhetskopi, og det ikke skjer noe når man kjører filene, så kan det likevel ett eller annet ondsinnet som ligger latent en tid før det aktiveres.Lord Erik wrote:Ta en sikkerthetskopi av de tingene på harddisken din som du absolutt ikke vil miste (word.doc, favoritter, bilder, musikk, video osv) og kjør filene. Jeg kan ikke se for meg at noen ville sendt noen et virus på en memorystick i posten. I så fall måtte det vært verdens dårligste datavirus.
Muligheten er selvsagt til stede, men jeg vil mene at dersom han har scannet filene uten å finne noe, så er det lite sannsynlig at noen har postet ham virus på en minnepinne. Dersom han igjen scanner PCen sin uten å finne noe etter å ha kjørt programmene, så vil jeg påstå at han er ganske safe. Nysgjerrigheten min hadde ihvertfall på lang vei overgått frykten for å få virus på PCen.Deauville00 wrote:Jeg hadde ALDRI gjort det du sier, uten at jeg har gjort det kleppa sier over innlegget ditt. Bare kjørt de ukritisk. Selv om du tar sikkerhetskopi, og det ikke skjer noe når man kjører filene, så kan det likevel ett eller annet ondsinnet som ligger latent en tid før det aktiveres.
-mvh-
Kristian