Når man har en så syk sykkel hvor man strengt talt ikke trenger flere enn 3 gir i Norge, er ikke 150km/t så utrolig ille.carboy wrote:Når man overstiger så mye av fartsgrensa vil jeg si at det er og grisekjøre (litt ialefall) sier heller ikke at jeg aldri har gjort det, og trur veldig mange MC'ister ligger i den lista, men som eneRmiK sier så må man ta konsekvensene av dette når man blir tatt sellom dette er veldig synd.eneRmiK wrote:169 (målt, sikkert 180 på speedometeret) er vel mer en "litt" over fartsgrensen. Det er min definisjon av grisekjøring. Synd at han ble tatt, men når man kjører så fort så må man også ta konsekvensene av det.LordShaft wrote:Vil gjerne høre definisjonen din på grisekjøring!?
Hvis det er grisekjøring å kjøre litt over fartsgrensen så er vi vell alle syndere![]()
Jeg vil si at definisjonen på grisekjøring er å kjøre relativt vilt, uten i det hele tatt å ta hensyn til lover og regler.
I dette tilfelle la han seg til og med inn for audien som faktisk ga på enda mer.