har bestemt meg for å kjøpe en yzf r125, lurer på om noe har noe de vil si om sykkelen eller noen "råd"? Noe jeg bør vite om sykkelen før jeg kjøper den, skal ha blå.
Uansett, jeg lurer på hvilke effektanlegg jeg skal ha, trenger en med digg lyd, litt effekt og grei pris, noen forslag?
Er det noe som er lovlig utenom gpr?
Gir gpr noe effekt? :S uten om lyd... ?
YZF 125, effektanlegg
Re: YZF 125, effektanlegg
gir noe effekt ja, men som med alle eksosanlegga til denne sykkelen, er det beste å kjøpe en powercommander! fordi ellers får ikke sykkelen helt riktig blanding, noe som gjør at man ikke får all den effekten, jeg har jo gpr og har funnet ut dette nå i dag , så har tenkt og skaffe gpr power jet commander koster 2000 jeg skal prøve prute ned 500 kr eller noe såntSverreRJ wrote:har bestemt meg for å kjøpe en yzf r125, lurer på om noe har noe de vil si om sykkelen eller noen "råd"? Noe jeg bør vite om sykkelen før jeg kjøper den, skal ha blå.
Uansett, jeg lurer på hvilke effektanlegg jeg skal ha, trenger en med digg lyd, litt effekt og grei pris, noen forslag?
Er det noe som er lovlig utenom gpr?
Gir gpr noe effekt? :S uten om lyd... ?

Nå:Gsx-r600 k8
-
- MC: Yamaha TZR Rossi Replica Edition '08
Re: YZF 125, effektanlegg
det ska ikkje være lett nei bengtern 

My blogg: http://mc-forumet.no/viewtopic.php?f=23&t=11917bandit wrote:Det virker som om Freddy er en ekte mc entusiast, og jeg er sikker på at han kommer til å oppgradere til mer kubikk så snart anledningen byr seg.