R6 99 starter ikkje

Trenger du hjelp til mekking, tips til deler, spør her.
Post Reply
esteinsland
Posts: 1
Joined: 17 Jun 2009 00:57
MC: Yamaha YZF R6 1999

R6 99 starter ikkje

Post by esteinsland »

Min R6 99 modell har sluttet å starte ved hjelp av el-start. Fungerte å ta den på gir, og eg antok at det var lite batteri og køyrte nokon lengre turar for å lada batteriet. (grunna mangel på tilgang på lader på tidspunktet). Etterkvart så lyser no reservetankindikatoren kontinuerlig, samt at speedometeret er heilt "tullerusk" dersom eg set på køyrelys. Eg mistenker startreleet, og eventuelt defekt batteri/dårlig lading. Er det nokon som har tips, eller råd til kva som kan vera gale, eventuelt korleis eg bør gå fram for å finne ut av dette? Kor bør eg kjøpe deler frå mtp pris/kvalitet?

I tillegg så har arbeidstemperaturen gått opp med ca 1-2 grader ved normal køyring, samt at temperaturen stig raskare ved saktekøyring enn tidlegare. Dette har skjedd uavhengig av ovanfor nemnte problem. Nokon tips på kva det kan vera?
Last edited by esteinsland on 18 Jun 2009 18:41, edited 1 time in total.
User avatar
Super-blackbird
Posts: 127
Joined: 17 Jan 2009 11:47
MC: Yamaha R1
Contact:

Re: R6 99 starter ikkje

Post by Super-blackbird »

lad batteriet opp og prøv på nytt. ellers koster det 3-400kr for ett nytt batteri hos biltema
Babelfisken
Posts: 570
Joined: 19 Mar 2007 22:32

Re: R6 99 starter ikkje

Post by Babelfisken »

esteinsland wrote:Min R6 99 modell har sluttet å starte ved hjelp av el-start. Fungerte å ta den på gir, og eg antok at det var lite batteri og køyrte nokon lengre turar for å lada batteriet. (grunna mangel på tilgang på lader på tidspunktet). Etterkvart så lyser no reservetankindikatoren kontinuerlig, samt at speedometeret er heilt "tullerusk" dersom eg set på køyrelys. Eg mistenker startreleet, og eventuelt defekt batteri/dårlig lading. Er det nokon som har tips, eller råd til kva som kan vera gale, eventuelt korleis eg bør gå fram for å finne ut av dette? Kor bør eg kjøpe deler frå mtp pris/kvalitet?

I tillegg så har arbeidstemperaturen gått opp med ca 1-2 grader ved normal køyring, samt at temperaturen stig raskare ved saktekøyring enn tidlegare. Dette har skjedd uavhengig av ovanfor nemnte problem. Nokon tips på kva det kan vera?
Høres ut som om du har gåen lade-regulator.
Anskaff deg multi-meter og start måling av spening.
Batteri uten tenning på Norm. 12,7V
Batteri på tomgang Norm. ca 13 V ?
Batteri med turtall 4-5000 Norm. ca 14 V

Når det er gjort kan må du vurdere utfra resultatene.
Post Reply