Virkelig flott og stilig sykkel, nå står hele ekvipasjen i stil fra topp til tå!!!

Du trenger ikke være flau over det, om du hadde husket hvor du hadde sett meg hadde jeg blitt mer enn mektig imponert. Jeg spottet deg i Oslo gjennom mitt kjære speilreflekskameraSoloTwin wrote:Jeg synes det er SÅ flaut å spørre om du har sett den/meg og hvor?
Detaljhukommelsen min er som en gullfisk sin, og sykler er jeg IKKE flink å huske eller å kjenne igjen, men husker ansikt bedre.
(OK, LuckyStrike burde jeg huske, egentlig...)
erazar wrote:Du trenger ikke være flau over det, om du hadde husket hvor du hadde sett meg hadde jeg blitt mer enn mektig imponert. Jeg spottet deg i Oslo gjennom mitt kjære speilreflekskameraSoloTwin wrote:Jeg synes det er SÅ flaut å spørre om du har sett den/meg og hvor?
Detaljhukommelsen min er som en gullfisk sin, og sykler er jeg IKKE flink å huske eller å kjenne igjen, men husker ansikt bedre.
(OK, LuckyStrike burde jeg huske, egentlig...)
(ref: bloggen min)
Fidel henger ikke helt med her inne, men jeg skal sende han et lite "pip" så kan han få svare på dette selv.Carlsberg wrote:Jøss så mange kule sykler![]()
Fikk skikkelig sansen for den Guzzi Griso. Har ikke sett den før jeg. Synes den er vannvittig kul. Sykler jeg har hatt i tankene for fremtiden er Yamaha mt-01, den nye v-maxen, men må nok utvide med Guzzi Griso. Er det rå lyd i den? Har hørt litt på youtube, men det blir så klart noe annet i virkeligheten.
Italiensk fullblods ja.Attila wrote:For en "stall".......kun fullblods.
Blir spennede å se resultater, i form av om du hadde det gøy eller ei på banen.![]()
Det er jo det viktigste.
Gratulerer.