Syntes begge er knall jeg, og så er jo mappet mye større i San Andreas. Har lastet ned ganske mye modifiseringer, men har bare ikke giddet og starte modifiseringen ennå. Skal endre på alt jeg får til. Kjøretøy, selve mappet, personer osv osv
motormats wrote:jeg syntes vice city var så sinnsykt mye tøffere en san andreas. hele den hiphop ghetto gangster gangbang themen ødelegger noe så utrolig.
Kan ikke være mere enig med deg på det punktet!
Og når grafikken er dårligere på SA, så er Vice mye bedre.
Noen som har klart å vinne det triatlon løpet på stranda ? Jeg har prøvd så jævla mange ganger men klarer det aldri. Figuren min har 100% på alt av helse og ikke så mye fett så jeg burde ha de beste forutsetningene, men likevel vinner det jævla fjærkreet. Sånn går det med eplekjekke haner
Hawken wrote:Eller bare gjør som meg:
Spawn en jetpack før løpet, så går du inn i ringen, deretter ta på jetpacken, og fly gjennom ringene
Litt koder er vel lov?
Hawken wrote:Eller bare gjør som meg:
Spawn en jetpack før løpet, så går du inn i ringen, deretter ta på jetpacken, og fly gjennom ringene
Litt koder er vel lov?
Du er min helt Rocketman, got it
Tihi.. ikkeno problem
Nå: BMW F800R
X: Ducati SS 750 i.e
X: Honda CBR 600F
X: Suzuki Bandit 400
Rett ved fyrtårnet helt ned ved stranda. Det er der ikke alltid så du må bare cruise litt rundt og ta en titt innom med jevne mellomrom. Dukker opp et sånt rødt felt vettu