Kriston wrote:Kjøp aprilia rs 125. Det er mitt råd til deg.
Nåja....postet feil eller
Uansett....
Turok wrote:MItt første innlegg her inne
Men nå til saken, har lenge tenkt meg og kjøpe en Yamaha R1, men bare lurte på hva som er en ok pris for en slik sykkel? skal iværfall ha en 2000mod. så da lurer jeg på hva som kan være en ok pris med tanke på Km og sånt? Beste tiden er vel og kjøpe litt nermere høst eller vinter? (eller pleier disse syklene og være stiv i prisen?), har foresten en Kawasaki zzr 600 så er ingen must og kjøpe det akuratt nå for og si det slik så jeg klarer og vente så jeg heller får en sykkel som er i god stand

(ps. hvis jeg la dette i feil tråd beklager jeg)
De fleste R sykler får du til halv pris i forhold til listeprisen etter 5 år! Men så kommer det an på hva som er gjort og hva som følger med. Selv om effektanlegg, miniblinkers osv gjør lite med salgsprisen i dag.
Høst og vinter er nok beste tiden å kjøpe på, da mange vil få vekk sykkelen før vinterlagring osv. Ofte rett før veiavgiften kommer på våren også.
Jeg tør ikke spekulere i pris, men en 2000 modell skal ikke være veldig stiv i pris, men alt er jo relativt! Gløtt litt på finn å se hva diverse sykler ligger på i pris.
Kom gjerne med linker fra de du har vurdert, så har vi litt mere å basere tipsene på
Velkommen til oss!

I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app