Humor
Det er jo ikke støtfangere på nye biler, er vel mer som en pyntelist å regne. Men, bilen har vel tredd den såkalte støtfangeren over hjulet på sykkelen, og brettet opp sete og skjermen på sykkelen. Ser ut som bilen henger oppå dette, derfor står sykkelen godt den. Så sykkelen står nok ikke så mye inni bilen som det ser ut, er nok bilen som står inni sykkelen 

Bilen veier vel 4 ganger så mye som sykkelen, den må ha hatt høyere fart enn sykkelen for at det skal ha blitt en smell. Dette vil altså si enda flere kilo pga G-kreftene. Om sykkelen stod stille da bilen kom, hvorfor har den ikke blitt veltet og skjøvet bortetter asfalten. Slik det ser ut på bildet så er det en sykkel som bare har stått der, og så har bilen bråstoppet i sykkelen uten at sykkelen har blitt skjøvet fremover. 

Det er fordi bilen har klatret over hjulet på sykkelen. Den har ikke dyttet. Du vet, gummihjul, friksjon. Fangeren er lagd av plast, og den har kilt seg mellom sete/skjerm, og hjulet. Du ser skjermen/setet/bars har kløvd seg inn i panseret, og da er det et tomrom mellom hjul og skjerm/sete/bars. Dette kan jeg vedde en femmer på, men ikke mer
Dette er det jeg ser, og sykkelen kan da godt ha tatt et byks forover den...
Du ser også at fronten på bilen er høyere opp enn normalt, stor klaring mellom hjul og hjulbue, og dekket på sykkelen ser ganske nedtrykt ut.

Dette er det jeg ser, og sykkelen kan da godt ha tatt et byks forover den...
Du ser også at fronten på bilen er høyere opp enn normalt, stor klaring mellom hjul og hjulbue, og dekket på sykkelen ser ganske nedtrykt ut.
- Guido Brasletti
Når får vi slike tilstander her?
Det er som med øyne, ører, pupper, tommeltotter, kjær'ster etc. - det er mer enn nok med to...

Sykeste! Slemming han karen der!Gixxerman wrote:Denne MÅ sees

Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter