Valfar wrote:Er i svartmetall humør i dag, så hva er vel bedre enn litt Windir!?
[youtube]kfMZIEffP8s[/youtube]
Vel.. er vel derfra du har plukket opp navnet ditt? Terje Bakken gikk jo under navnet Valfar....
noe dere med litt sans eller intresse for svartmetal bør søke opp er "Pure Fucking Mayhem" på youtube..delt over 8 deler, men verdt å se....
Occultus som dere vil se dere er med på studio skiven vi driver å lager nå.. skal legge på vokal....
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
Valfar wrote:Er i svartmetall humør i dag, så hva er vel bedre enn litt Windir!?
Vel.. er vel derfra du har plukket opp navnet ditt? Terje Bakken gikk jo under navnet Valfar....
noe dere med litt sans eller intresse for svartmetal bør søke opp er "Pure Fucking Mayhem" på youtube..delt over 8 deler, men verdt å se....
Occultus som dere vil se dere er med på studio skiven vi driver å lager nå.. skal legge på vokal....
Stemmer det!
Mulig jeg har posta denne før, men det skader ikke å høre igjen.
[youtube]FIDOlqdNiGg[/youtube]
gorgoroth har og mye bra [youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
hører mest på gorgoroth, mayhem og gojira fortiden.
bandit wrote:Det virker som om Freddy er en ekte mc entusiast, og jeg er sikker på at han kommer til å oppgradere til mer kubikk så snart anledningen byr seg.
Hatt en lengre pause fra Volbeat nå, å fant igjen platene senest i går. Får bare ikke hørt nok de sangene der!
Ellers så hører jeg igrunn på alt. Bortsett fra mye av den sinnsyk tunge satanistmetallhardrock griseblod musikken som finnes...Jeg har prøvd å like det, som jeg har nevnt her før, men ikke søren...Det blir for mye bråk i mine ører
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Da vet jeg om ett perfekt band for deg Shaft!!!
Opeth! De skriker ikke, eller... "skriker" mørkt. De spiller en spesiell type metal, som jeg beundrer svært! Hører mye på dem nå, men mest på "den sinnsyk tunge satanistmetallhardrock griseblod" musikken
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
De spiller ofte akustisk i løpet av sangen, noe som jeg har stor sans for... De synger clean og, de growler ikke konstant
Her er en ganske rolig sang fra Gorgoroth (Visst du ikke visste det, stammer Gorgoroth fra Bergen.)
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
bandit wrote:Det virker som om Freddy er en ekte mc entusiast, og jeg er sikker på at han kommer til å oppgradere til mer kubikk så snart anledningen byr seg.
vel..hørt da mye på Gorgoroth jeg og gjennom tiden... men det noe God-Seed (gaahl og king) syns jeg hørs litt barnslig ut.. hørte en demotape her om dagen og di har litt nattefrost humor (ja, jeg liker Nattefrost) men når en homo-satanist står å skriker sugekukk og div andre ting så får man litt andre bilder i hode...
for dere som ikke vet hva nattefrost humor er:
[youtube]kThqUxs0gCw[/youtube]
[youtube]xiYtrZbJnFk[/youtube]
se på live kostymene
her er da hva jeg hører på for tiden :
[youtube]Ki6-gPY86n4[/youtube]
andre all-time favoritter...
[youtube]xhd8uyYpsy8[/youtube]
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
ok.. kanskje litt off topic og litt gammel... men da sponheim var i debatt om nedlasting og at dette skal være lov.. tok gutta i Enslaved og lastet ned... ja... en sau fra lars sponheim...
[youtube]JRY3baFA-S4[/youtube]
[youtube]AZ8rZM9LkSE[/youtube]
"...men når en homo-satanist står å skriker sugekukk og div andre ting så får man litt andre bilder i hode..."
han er sjamanist
+ det kan være de kjedet seg og tenkte de skulle kødde seg litt
RH racing wrote:Sunn-O
dette er atilla... vokalisten fra Mayhem sitt doom band... spesielt og til tider syk musik...
[youtube]vtnG6EHh1N4[/youtube]
minner meg litt om feedback fra forsterkeren min