Yamaha YZF-R125 2008
-
- MC: Yamaha TZR Rossi Replica Edition '08
Re: Yamaha YZF-R125 2008
Hehe... svarte som det regner ja..
My blogg: http://mc-forumet.no/viewtopic.php?f=23&t=11917bandit wrote:Det virker som om Freddy er en ekte mc entusiast, og jeg er sikker på at han kommer til å oppgradere til mer kubikk så snart anledningen byr seg.
Har kjørt hele dagen i regn jeg, fikk jo lappen idag, så måtte kjøre litt!! ;p
-
Gratulerer! 
Får ikkje lappen før om en stund...
La oss hive oss tilbake til topic her
Hvordan føles det med sykkelen, går den bra? Drar den bra? Hvordan er det å kjøre med den lenge?

Får ikkje lappen før om en stund...
La oss hive oss tilbake til topic her

Hvordan føles det med sykkelen, går den bra? Drar den bra? Hvordan er det å kjøre med den lenge?
My blogg: http://mc-forumet.no/viewtopic.php?f=23&t=11917bandit wrote:Det virker som om Freddy er en ekte mc entusiast, og jeg er sikker på at han kommer til å oppgradere til mer kubikk så snart anledningen byr seg.
Den er helt perfekt i mine øyne, veldig lettkjørt og veldig kraftig til å være 4-takter:) Den går kjempe bra over lengre distanser, men rakk ikke kjøre så voldsomt langt :p Kjørt fra Tønsberg til Larvik og tilbake litt senere, pluss mye landeveikjøring. Den er kjempe fin å kjøre, du burde glede deg ;D Kommer ikke på noe negativt med den i det heletatt.
trenger ikke nytt releThengs wrote: Men lurer på en ting. Har bestilt ERMAX undertray, men burde jeg kjøpe nytt relè framfor motstandere? Har bestilt motstandere også, men vet ikke helt på hvordan de vil fungere. De fra pitstopmcimport anbefalte nytt relè tho.

Last edited by bengtern on 23 Jul 2009 18:39, edited 1 time in total.
Nå:Gsx-r600 k8
For at det skal bli fint med undertray må du enten ha større bak dekk, eller mindre skilt, så du får fram de fine linjene på sykkelen.
-Carboy-
Kjøpte nytt rele idag. Like greit :p
Har tenkt på å kjøpe 140 dekk ettervært, men har ikke råd nå for tia så evt. neste år :p
Har tenkt på å kjøpe 140 dekk ettervært, men har ikke råd nå for tia så evt. neste år :p
-
Vil ikke det føre til at sykkelen ikke får like gode kjøre egenskaper carboy? Har hørt masse diskusjoner om dette
Vis du er litt forsiktig, og ikke går over til 170-180 skal det nok gå bra, trur nok 140-150 skal gå ganske greit, uten at det skal ødelegge for mye i kjøreegenskapene, selv har jeg 150 som er originalt og det ligger veldig godt på veien og ikke minst i svingene, så trur nok en YZF-R skulle klare dette pent, men derimot en CBR hadde dette blitt for stort til.
-Carboy-
Bare husk å ha en felg som passer til dekkdimmensjonen.
Orginalfelgene på YZF er 17-tommer, right?
Det er ikke mange som vet dette, så selv om det er en selvfølge for deg så er det ikke nødvendigvis det for alle andre. Dessuten er det ikke mange som vet hvor man får tak i nye felger som passer osv.carboy wrote:Det er en selfølge så klart.
Fant noen kule bilder av YZF Rossi replica, poster dem for Freddie sin del ;D

-
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Den e så fin, den e så fin den e så fin den e så finfinfin
syns sykkelen er helt pooooorno!!
herregud for noen vakre linjer den sykkelen har .... *sikle*
Den e så fin, den e så fin den e så fin den e så finfinfin
syns sykkelen er helt pooooorno!!
herregud for noen vakre linjer den sykkelen har .... *sikle*