Styling av Yamaha yzf 125 r
Styling av Yamaha yzf 125 r
noen som har noe gode styling tips til en midnight black yzf ??
Har tenkt litt på rød Rimteip og kjøpe nytt baksete i rødt. (eller hvit rimteip og hvitt baksete) hva hadde forresten vært finest ?? hvor får jeg kjøpt stickers å sånn..??
Har tenkt litt på rød Rimteip og kjøpe nytt baksete i rødt. (eller hvit rimteip og hvitt baksete) hva hadde forresten vært finest ?? hvor får jeg kjøpt stickers å sånn..??
Re: Styling av Yamaha yzf 125 r
Konvertere til 2-takt. Det er det feteste du kan gjøre med den. 

-
- MC: Yamaha TZR Rossi Replica Edition '08
haha 
kjøpe yzf-r125 i replica edition

kjøpe yzf-r125 i replica edition

Last edited by FreddyYZF-R125Dude on 19 Jul 2009 20:04, edited 1 time in total.
My blogg: http://mc-forumet.no/viewtopic.php?f=23&t=11917bandit wrote:Det virker som om Freddy er en ekte mc entusiast, og jeg er sikker på at han kommer til å oppgradere til mer kubikk så snart anledningen byr seg.
- Lasseleeten
- MC: Husaberg FS 650
m/ Leo-V X3 - Location: Tønsberg
Spør du meg er det best å la den være som den er. Blir vanskeligere å få solgt hvis du gjør mye med den.yzf125r wrote:noen som har noe gode styling tips til en midnight black yzf ??
Klistremerker o.l ville jeg holdt meg unna..
Ta negerleppa hvis du ikke har tatt den + muligens få tak i et sota kåpeglass?
Lasseleeten wrote:Spør du meg er det best å la den være som den er. Blir vanskeligere å få solgt hvis du gjør mye med den.yzf125r wrote:noen som har noe gode styling tips til en midnight black yzf ??
Klistremerker o.l ville jeg holdt meg unna..
Ta negerleppa hvis du ikke har tatt den + muligens få tak i et sota kåpeglass?
OK. ja har tatt av allt av klistremerker som var på. har tenkt meg litt om og tror jeg hodler meg til å få på ett anlegg.
Har sett på kåpeglass men vil ikke ha det lange.. vet du vhor jeg får kjøpt ett sota kåpeklass som er i orginal størelse.
og hva er negerleppa =P ???
- Lasseleeten
- MC: Husaberg FS 650
m/ Leo-V X3 - Location: Tønsberg
Vet ikke hvor du får tak i det. Men kan anbefale deg å sjekke ebay.com/.co.uk/.de osv.
Feil sykkel men;

Feil sykkel men;

åja det utrolig stygge skilt opphenget =P hehe det har jeg skifta ut. får se litt på ebay om jeg finner kåpeglasset
thnx for the help 

rød rimtape blir sikkert tøft, hvit sikkert også! hvis du tar det på legg ut bilder 

Nå:Gsx-r600 k8
Jeg har også tenkt på å kjøpe rød rimtape, også har jeg bestilt ERMAX undertray.(Erstatter det noen kaller "negerleppe" :p)
Har nettopp bestilt nytt kåpeglass, sota
Er vel temmelig orginalt det du kjøper fra pitstopmcimport.no , koster 750,-

Har nettopp bestilt nytt kåpeglass, sota

Thengs wrote:Jeg har også tenkt på å kjøpe rød rimtape, også har jeg bestilt ERMAX undertray.(Erstatter det noen kaller "negerleppe" :p)
Har nettopp bestilt nytt kåpeglass, sotaEr vel temmelig orginalt det du kjøper fra pitstopmcimport.no , koster 750,-
aah ok.. skal inn å se på det

Nytt deksel på svingarmen, bytte ut passasjersete med et plastikklokk, ny potte, tankpad hvis du liker sånt (noe jeg ikke gjør
).
Evt. putte en gloheit chick bakpå sykkelen, hjelper temmelig bra det ja!!

Evt. putte en gloheit chick bakpå sykkelen, hjelper temmelig bra det ja!!
Det kåpe glasset var ikke særlig mye original str. men absolutt bra, selv liker jeg den som er litt høyere som du har bestilt, får sykkelen til og se litt høyere forifra, noe den trenger
-Carboy-
hehe gloheit chick har jeg, så hun skal bak på sykkelen når jeg får lappen =P
hvor får jeg tak i ny svingarm ? har du none nettsider ? og hvor mye heyere er det kåpeglasset enn det originale ???
hvor får jeg tak i ny svingarm ? har du none nettsider ? og hvor mye heyere er det kåpeglasset enn det originale ???
-
- MC: Yamaha TZR Rossi Replica Edition '08

My blogg: http://mc-forumet.no/viewtopic.php?f=23&t=11917bandit wrote:Det virker som om Freddy er en ekte mc entusiast, og jeg er sikker på at han kommer til å oppgradere til mer kubikk så snart anledningen byr seg.