plyrsid2 wrote:hei, jeg har en tzr, men har lyst på en tankveske eller tranktrekk, for det blir mye striper på når jeg kjører. og det hadde vært praktisk med et sted (toppboks eller tankveske) hvor jeg kan ha setvikat og sånt... jeg har søkt på nettet men finner ikke noe... håper på svar
Hva blir det mye striper på?
Du får tak i gode og praktiske tankvesker på biltema! De blir kanskje litt stor til din tank, vet ikke målene på en mopedtank. Men disse festes med stropp foran der styret er festet til rammen og ved hjelp av magneter på sidene!
Toppboks er noe du monterer bak på sykkelen, har ikke hørt om noen som lager dette på denne sykkelen, men kan være mulig at du klarer å lage en macyver løsning av ei givi boks eller noe lignende. Men disse er veldig dyr å kjøpe ny!
Jeg tror jeg ville gått for ei billig tankveske, da dette blir det billigste alternativet

300,- på biltema (om denne passer)
Tankveske
Tankveske i myk, høykvalitets nylon, med et maksimalt volum på 30 liter. Ekspanderbar ved hjelp av flere glidelåser (ca. 18-30 liters volum etter behov). Festes med magnetfeste og/eller remmer på tanken. Remmene brukes som ekstra sikkerhet eller når tanken ikke er av metall. Vesken, som kan løsnes fra bunnplaten, er utstyrt med bærehåndtak. Kartlomme (A4-størrelse) på både veske og bunnplate. Regntrekk inngår. Mål: 40 x 27 x 18-32 cm (lxbxh).
Mvh
-Shaft-
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app