Humor

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
lassie
MC: 08 HD Fat bob

Post by lassie »

Det er jo ikke støtfangere på nye biler, er vel mer som en pyntelist å regne. Men, bilen har vel tredd den såkalte støtfangeren over hjulet på sykkelen, og brettet opp sete og skjermen på sykkelen. Ser ut som bilen henger oppå dette, derfor står sykkelen godt den. Så sykkelen står nok ikke så mye inni bilen som det ser ut, er nok bilen som står inni sykkelen :)
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Bilen veier vel 4 ganger så mye som sykkelen, den må ha hatt høyere fart enn sykkelen for at det skal ha blitt en smell. Dette vil altså si enda flere kilo pga G-kreftene. Om sykkelen stod stille da bilen kom, hvorfor har den ikke blitt veltet og skjøvet bortetter asfalten. Slik det ser ut på bildet så er det en sykkel som bare har stått der, og så har bilen bråstoppet i sykkelen uten at sykkelen har blitt skjøvet fremover. :roll:
lassie

Post by lassie »

Det er fordi bilen har klatret over hjulet på sykkelen. Den har ikke dyttet. Du vet, gummihjul, friksjon. Fangeren er lagd av plast, og den har kilt seg mellom sete/skjerm, og hjulet. Du ser skjermen/setet/bars har kløvd seg inn i panseret, og da er det et tomrom mellom hjul og skjerm/sete/bars. Dette kan jeg vedde en femmer på, men ikke mer :)

Dette er det jeg ser, og sykkelen kan da godt ha tatt et byks forover den...
Du ser også at fronten på bilen er høyere opp enn normalt, stor klaring mellom hjul og hjulbue, og dekket på sykkelen ser ganske nedtrykt ut.
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Jaja, anyways. Tror eiern blir skuffa når han får 6 hjuling når han egentlig ville ha trike :lol:
Last edited by Gixxerman on 25 Aug 2005 09:31, edited 1 time in total.
lassie

Post by lassie »

He he, kjekt når det begynner å regne da.. :)
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Er vel slik Goldwing ble til :smt044 :smt045 :smt046
Guido Brasletti

Når får vi slike tilstander her?

Post by Guido Brasletti »

Det er som med øyne, ører, pupper, tommeltotter, kjær'ster etc. - det er mer enn nok med to...
Image
Eike_Oak

Post by Eike_Oak »

- Skyt her -
Gixxerman

Post by Gixxerman »

...och i många fall är det enda yttre tecknet på trimningen att hastighetsmätaren har markeringar där det står "Igår", "Förra tisdagen" och "Mitten av nästa vecka".
:smt046
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Eike_Oak, sjekk hva jeg la ut på side 24 :P
Gixxerman

Post by Gixxerman »

TDK

Post by TDK »

Gixxerman wrote:Denne MÅ sees :smt005
Sykeste! Slemming han karen der! :lol:
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
Winalot

Post by Winalot »

noen andre enn meg som gjettet litt hvor han skulle med den gjengen før han kom fram? :P
Image
gsxr-(r)

Post by gsxr-(r) »

Winalot wrote:noen andre enn meg som gjettet litt hvor han skulle med den gjengen før han kom fram? :P
politiet?
Ktm exc-r 530Sm. 2008mod.
Phoenix

Post by Phoenix »

gsxr-(r) wrote:politiet?
nesten, innvandringsmyndighetene... =P
whatever....
Post Reply