Heisann godfolk.
I å med at ikke alle her inne tar en gløtt i bloggene, og jeg ikke orker å skrive enda en post om problemet mitt. Hadde jeg satt veldig pris på om dere tok en titt innom her http://mc-forumet.no/viewtopic.php?p=253817#p253817 å kom med gode tips, om dere har.
På forhånd takk.
Mvh
-Shaft-
Gåen Bensinpumpe på ducati 748S?
Gåen Bensinpumpe på ducati 748S?
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
Instagram
YouTube
MyRoute-app
YouTube
MyRoute-app
Re: Gåen Bensinpumpe på ducati 748S?
http://www.ducatisti.co.uk/forum/ducati ... thing.html
Her er det en som visst har opplevd det samme som deg (dog på en 996). Han har fått en del svar som kanskje kan være verdt å vurdere.
Her er det en som visst har opplevd det samme som deg (dog på en 996). Han har fått en del svar som kanskje kan være verdt å vurdere.
i å med at det er omtrent helt identiske sykler er nok dette til god hjelp når jeg begynner med feilsøkingen 
Takk for link Erik
EDIT:
Det er lys i enden av tunellen! Men hvor mange hinder jeg må over for å komme dit er enda litt uvisst! Fått snakket med Are hos løvaas og blitt mye klokere. Oppdatering i bloggen min.
Enda en EDIT:
Har du Alarm på ducatien din? (orginalt fra ducati) Datatool FÅ DRITEN VEKK!!!! denne skaper og vil skape mye problemer i framtiden!

Takk for link Erik

EDIT:
Det er lys i enden av tunellen! Men hvor mange hinder jeg må over for å komme dit er enda litt uvisst! Fått snakket med Are hos løvaas og blitt mye klokere. Oppdatering i bloggen min.
Enda en EDIT:
Har du Alarm på ducatien din? (orginalt fra ducati) Datatool FÅ DRITEN VEKK!!!! denne skaper og vil skape mye problemer i framtiden!
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Instagram
YouTube
MyRoute-app
YouTube
MyRoute-app
Ref. din siste EDIT: Dette gjelder ikke bare Duc. Det gjelder alle sykler med påmontert alarm med startsperre fra Datool og andre. Problemer virker uunngåelig før eller seinere.
Men demontering av slikt utstyr krever endel innsikt, da oppkoblinga kan være ganske kompleks.
Men demontering av slikt utstyr krever endel innsikt, da oppkoblinga kan være ganske kompleks.