Heisann!
Har akkurat bestilt kjøreutstyr fra sharkspeed ( http://www.sharkspeed.com ). Jeg er så heldig at jeg har svigerforeldre i sverige så jeg regga bestillingen på dem for å få varene tilsendt dit, noe som gjør at bestillingen skulle bli noen kroner rimeligere samt raskere levering.
Dette er nå snart 2 uker siden og forutenom en ordre bekreftelse har jeg heller ikke fått ordre bekreftelse. Dem er også klin umulig å få tak i via noen av nummeren på hjemme siden demmes ( dette er blitt prøvd daglig siste uke) . Jeg har også sendt haugevis med mailer, siden dette er det dem annbefaler, men uten respons.
Må si dette virker meget underlig...
Det jeg igrunn lurer på er isåfall hvordan jeg kan gå frem for å kanselere bestillingen? holder det med å sende en mail? og isåfall om jeg skulle få tilsendt denne ordreren om "2 år"(overdrivelse) holder det da med en henvisning til mailen da eventuelt? jeg kommer jo selvfølgelig til å ta vare på mailen selv for å kunne henvise.
Alle erfaringer med dette stedet eventuelt tips vil bli satt meget stor pris på!
-Elg
Useriøs nettbutikk?
-
- MC: Yamaha TZR Rossi Replica Edition '08
Re: Useriøs nettbutikk?
Hm... skjedde noe lignende med broren min når har hadde kjøpt dumpventil. Den var fake, og de brukte evigheter på og levere.
TV2 hjelper deg, det er kanskje noe. Min bror fikk hjelp. Han kom på tv og greier.
Men det kan være de har hatt veldig mye og gjøre i det siste, siden sesongen har begynt, og alle kjøper seg moped/lettsykkel.
TV2 hjelper deg, det er kanskje noe. Min bror fikk hjelp. Han kom på tv og greier.
Men det kan være de har hatt veldig mye og gjøre i det siste, siden sesongen har begynt, og alle kjøper seg moped/lettsykkel.
My blogg: http://mc-forumet.no/viewtopic.php?f=23&t=11917bandit wrote:Det virker som om Freddy er en ekte mc entusiast, og jeg er sikker på at han kommer til å oppgradere til mer kubikk så snart anledningen byr seg.
Har du betalt forskudd?
Hvis ikke, tror jeg at jeg hadde sendt en ny mail med beskjed om at hvis de ikke hører fra seg innen to 48 timer anses bestillingen som kansellert, eller noe i den duren..... Siden det er fra Sverige og høysesong,kan det jo fort vekk ta noen uker, men hvis du ikke stoler på dem og ikke får tak i dem på noen måte, skulle jeg mene at en slik mail holder for din del.
Hvis ikke, tror jeg at jeg hadde sendt en ny mail med beskjed om at hvis de ikke hører fra seg innen to 48 timer anses bestillingen som kansellert, eller noe i den duren..... Siden det er fra Sverige og høysesong,kan det jo fort vekk ta noen uker, men hvis du ikke stoler på dem og ikke får tak i dem på noen måte, skulle jeg mene at en slik mail holder for din del.

Vennlig hilsen Juliet
Nei jeg har ikke betalt noe forskudd... takk og lov for det
gjør det aldri så lenge jeg ikke er 110% sikker på siden jeg bestiller fra.. Ja jeg kommer nok til å sende en mail med kansellering. Eventuelt så blir vell varer som ikke blir plukket opp på posten (også i sverige?) tilbakesendt etter en viss tid?
Takk for alle svar!
-Elg

Takk for alle svar!
-Elg
Uavhentet, bestilt vare må du regne med å måtte betale admingebyrer og porto for.
Rimelig nok, ellers hadde internettsjappene gått konk.
Avbestill med henvisning til at du ikke har hørt noe.
Vet ikke om 2 uker vil være tilstrekkelig grunn til kansellering, det må andre vurdere.
Vet heller ikke om det er bilaterale eller EØS-regler som gir angrefrist i kjøp fra Sverige.
Rimelig nok, ellers hadde internettsjappene gått konk.
Avbestill med henvisning til at du ikke har hørt noe.
Vet ikke om 2 uker vil være tilstrekkelig grunn til kansellering, det må andre vurdere.
Vet heller ikke om det er bilaterale eller EØS-regler som gir angrefrist i kjøp fra Sverige.

- TheIdanator
- MC: Tenker på å kjøpe meg en Honda Shadow 125, eller en Daelim Daystar.
Vil bare legge til at du slipper toll o.l når du bestiller via dem.
...Er i alle fall det dem sier
...Er i alle fall det dem sier

Party like a Countrystar