Speedo på Gsxr 750

Prat om tung MC.
tshansen
MC: KTM 790 Adventure R 2019

Re: Speedo på Gsxr 750

Post by tshansen »

Northman wrote:
LordShaft wrote:Jeg mener på at dette skal være ett en lysindikator på giringen, men er det slik at du kan sette sykkelen din i 3 forskjellige modus? A B og C?
Kanskje den bare fungerer på A modusen? Tørr ikke svare deg konkret, da jeg er veldig usikker på dette selv, men kan sjekke på madammen sin sykkel senere i dag, men hun har som sagt en K8 600
Hummm... Har du truffet rett med denne dama eller? Hvor mange sykler er det ho har? Virker nesten for bra til å være sant :D
Ho har 2 for øyeblikket, men den ene er lagt ut for salg ;-) Jeg har nok spurt meg selv samme spm noen ganger. :lol:

Altså, enkleste måten å finne ut dette på er å dra den maks ut på 1.giret! Helt til turtallsperra slår inn! Da vet du om den fungerer eller ikke!
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
catokva1
MC: Gixxer 750 K7

Post by catokva1 »

LordShaft wrote:
Northman wrote:
LordShaft wrote:Jeg mener på at dette skal være ett en lysindikator på giringen, men er det slik at du kan sette sykkelen din i 3 forskjellige modus? A B og C?
Kanskje den bare fungerer på A modusen? Tørr ikke svare deg konkret, da jeg er veldig usikker på dette selv, men kan sjekke på madammen sin sykkel senere i dag, men hun har som sagt en K8 600
Hummm... Har du truffet rett med denne dama eller? Hvor mange sykler er det ho har? Virker nesten for bra til å være sant :D
Ho har 2 for øyeblikket, men den ene er lagt ut for salg ;-) Jeg har nok spurt meg selv samme spm noen ganger. :lol:

Altså, enkleste måten å finne ut dette på er å dra den maks ut på 1.giret! Helt til turtallsperra slår inn! Da vet du om den fungerer eller ikke!
Ja vet det er det enkleste! :D og prøvd det... på dagen vel og merke.... men burde vel sett det likevel!
KANSKJE jeg ikke "ser" det fordi jeg er for konsentrert på veien, da den "kanskje" gjør nærmere 150 på førstegir ell noe :-k
Men tenkte jeg skulle ta en tur i kveldingen, da er det kanskje lettere å se om den lyser :-s
GSXR 750 07mod
Saab 900
xBMW520D
xBMW 320 Coupe
xGolf 2
xCagiva Mito
xHonda NSR
Jarle
MC: Antall km i 2012: 997

Post by Jarle »

Lyser jo også ved stillestående rus... Kan jo ta en rask en å se når sykkelen er varm...
Snakker om sykkelen ja :lol:
Honda CB1000R 2015
(x) Yamaha R1 2008
(x) Yamaha R6 2008
(x) Yamaha R6 2002
Biffig
MC: Gixxer 750 K8

Post by Biffig »

Dette er shiftlight. Den hjelper deg å gire når når du når et vist turtall som du forhåndsprogramerer. Du kan programere på følgende måter:
At den lyser konstant, at den blinker fort eller at den er slått av. På din sykkel er den mest sansynelig avslått. Da er det bare å kikke i innstruksjonsboka og finne ut hvordan du skrur den på igjen hvis du ønsker det.
catokva1

Post by catokva1 »

Biffig wrote:Dette er shiftlight. Den hjelper deg å gire når når du når et vist turtall som du forhåndsprogramerer. Du kan programere på følgende måter:
At den lyser konstant, at den blinker fort eller at den er slått av. På din sykkel er den mest sansynelig avslått. Da er det bare å kikke i innstruksjonsboka og finne ut hvordan du skrur den på igjen hvis du ønsker det.
Oki :) Det var litt god informasjon :)
Men da kommer problemet.. Noen som har en innstruksonsbok til GSXR 750 K7? \:D/ Eller vet om noen steder på nettet denne kan lastes ned?
Forhandler skal vel ha gull og grønne skoger for denne lille boka tenker jeg? :evil:
GSXR 750 07mod
Saab 900
xBMW520D
xBMW 320 Coupe
xGolf 2
xCagiva Mito
xHonda NSR
Biffig
MC: Gixxer 750 K8

Post by Biffig »

Det er sikkert det samme som på K8. Det er jo nesten lik sykkel på alle andre måter i hvertfall.
Jeg skal sjekke boka og si fra når jeg kommer hjem i dag.
catokva1

Post by catokva1 »

\:D/ :smt023 \:D/ :smt023 Da takker og bukker jeg til "Biffig".. du er min venn for livet :lol:
Nå har jeg skiftlight, velger både mellom blinkende og fast ;-)
Satt at det skulle starte på 10 000 omdr. går jo som et uvær bare opp dit :- farlige greier... ikke over fartsgrensa da selvfølgelig [-X
GSXR 750 07mod
Saab 900
xBMW520D
xBMW 320 Coupe
xGolf 2
xCagiva Mito
xHonda NSR
Post Reply