Min Suzuki Bandit 600 hadde den tvilsomme glede av å bli rygget på av en Fiesta og nå går den og lugger og hoster opp til 50 km/t uansett gir,men er bedre når den er kald og går på choke. Nå er jo dette en forsikringsskade, men virker som verksted og forsikringsselskapet som skal betale ikke er så opptatt av dette og helst bare vil ta seg av di synlige skadene. Så da trenger jeg muligens noen tips?
Mvh Rune.
Røvern er syk...
Re: Røvern er syk...
Hvis takstmannen ikke har beskrevet driftsproblemer, tar nok ikke verkstedet jobben heller, det får de jo ikke betalt for.
Du må nok ta det opp med selskapet hvis du mener problemene skyldes påkjørselen.
Du må nok ta det opp med selskapet hvis du mener problemene skyldes påkjørselen.

Takstmannen vil at verkstedet skal se på den først, mens verkstedet vil at takstmannen skal se på den først og slik holder de på. Regner med at jeg må fikse det selv eller betale et annet verksted for å se på det. Uansett så er ikke det så viktig - jeg vil bare ha det i orden. Nå har jeg lang erfaring med motorer på båt og bil ,men serdeles liten på mc så det jeg er ute etter er tips om hva som kan ha skjed når en sykkel fusker ved jevnt gasspådrag etter å ha ligget i horisontalen.
- mekkern
- MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
tipper på dritt i forgasserne...rense forgasserne og monter BENSINFILTER....dette eliminerer de fleste forgasserproblemer.
Du har en tpc sensor på gass spjeldet. Denne kan ha kommet ut av posisjon. Passer bra med symptomene, og kan lett skje ved en "dult".