Ekstern harddisk

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Rimol
MC: Honda CBR 1000RR Fireblade

Re: Ekstern harddisk

Post by Rimol »

eneRmiK wrote:Med mindre du har en hub eller switch som er laget for å ha en harddisk koblet i, så kan du ikke bruke den nei. Men du har også denne typen http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=354973 som er veldig enkle. Men hakket dyrere. Jeg har både en passport og en slik du linket til. Veldig fornøyd med begge, men til hvert sitt formål.
Den kan jeg kople opp på nettverket? Lurer litt på om 320 Gb kan bli for lite? har hatt kameraet i 3-4 mnd nå og har allerede tatt bilder som tar opp 3,5 Gb. og jeg vil jo at den skal vare et par år.

Blir sikker litt mere enn bilder som blir lagret på den etter hvert.
Honda CBR 1000RR Fireblade
-Ermax undertray
-Ermax vindskjerm
-Datatool gir idikator
-CLS Kjede smørersystem
KiM
MC: Honda CBR 600F 99mod

Post by KiM »

Det som er dealen med nettverksdeling er at du må enten ha en harddisk som er laget for det, eller en vanlig harddisk, men da en hub/switch som er laget for det. Du får My Passport i 500gb også, men ikke større. Da må du evt kjøpe My Book (husk sikkerhetskopi! Jeg har hatt en som krasjet, fikk helt ny, men mistet all data).
ingen KiM, ingen kos
Rimol
MC: Honda CBR 1000RR Fireblade

Post by Rimol »

Da er My Passport i 500gb lagt til i ønskelisten :P har fått streng bekskjed av samboeren at jeg ikke får kjøpe meg "tinger" før jeg har bursdag, og da er det likså greit å vente :P
Honda CBR 1000RR Fireblade
-Ermax undertray
-Ermax vindskjerm
-Datatool gir idikator
-CLS Kjede smørersystem
Post Reply