Lyst på tattoo - noen forslag?

Diskutèr tattoo, piercing eller andre former for kroppskunst.
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Lyst på tattoo - noen forslag?

Post by tshansen »

Er vel fint lite i dag som er noe "eget" med seg når det kommer til tattoo!! Er jo alltid noen som har det samme ;-)

Men er enig som du sier! Finn noe du har lyst på, og la en tattoovør finne noe som passer til deg i samråd med deg. Uansett hva andre mener eller syns, er det DU som til slutt skal ha denne resten av livet. Og det er du som må like den :)
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
PerTore
Posts: 592
Joined: 07 May 2008 21:26
MC: 1997 Kawa ZX6R Ninja
1995 Audi S6 Stv. Solgt
2006 Audi A6 2,7Q Avant
Location: Vestfossen, Øvre Eiker

Re: Lyst på tattoo - noen forslag?

Post by PerTore »

NoName wrote:ImageImage

Er dette en ekte tattis?

Er det noen i norge som greier og få til dette like bra? Har hatt lyst på en tattis i 15 år, men aldri funnet et motiv jeg kunne levd med. Har hatt lyst på supermannlogo på v. overarm, men ikke funnet noen som er kule nok til og blekke inn i kroppen. En supermannlogo a la denne kunne vært aktuell, men da må jeg være 100% sikker på at den blir like bra, har sett mange som har prøvd og få til noe lignende med "thorn flesh" som bare ser latterlig ut...
Let the good times roll.
Livet det er Kawa-grønt!

Min rallyblogg: http://pertoresblogg.blogspot.com/
FreddyYZF-R125Dude
Posts: 1102
Joined: 30 Mar 2009 13:18
MC: Yamaha TZR Rossi Replica Edition '08
Location: Melkeplassen... Rett ved Melkeveien :)

Re: Lyst på tattoo - noen forslag?

Post by FreddyYZF-R125Dude »

PerTore wrote:

Er dette en ekte tattis?

Er det noen i norge som greier og få til dette like bra? Har hatt lyst på en tattis i 15 år, men aldri funnet et motiv jeg kunne levd med. Har hatt lyst på supermannlogo på v. overarm, men ikke funnet noen som er kule nok til og blekke inn i kroppen. En supermannlogo a la denne kunne vært aktuell, men da må jeg være 100% sikker på at den blir like bra, har sett mange som har prøvd og få til noe lignende med "thorn flesh" som bare ser latterlig ut...
Det er en ekte tattis ja. ;) Har hørt fra Gorgeous at det er en dyktig portretter i Moss. Hun kan kanskje hjelpe deg med å få den på armen. :)
Gorgeous wrote:Såpass ja.. med rosa skjegg hehe :D Det er ei i moss her som er dyktig på portretter.. Om du ikke vil dra til Kat Von D i LA ;) Electric Linda kaller hun seg i hvertfall :)
Last edited by Scotty on 21 Aug 2009 10:48, edited 1 time in total.
Reason: IMG tags fjernet, prøv å unngå unødvendig quoting med bilder.
bandit wrote:Det virker som om Freddy er en ekte mc entusiast, og jeg er sikker på at han kommer til å oppgradere til mer kubikk så snart anledningen byr seg. 8)
My blogg: http://mc-forumet.no/viewtopic.php?f=23&t=11917
Post Reply