fikk ikke kjøpt r6, blir gsxr 600 til våren :)

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Lord Erik

Re: fikk ikke kjøpt r6, vurderer gsx, linker s.5 trenger råd

Post by Lord Erik »

Kriston wrote:Image

Nesten litt komisk hvordan han holder på.
Det der virker helt latterlig. Det er egentlig en som skal ha den til uken, men han vil selge den til deg i stedet? Jeg hadde stilt meg veldig skeptisk når noen spør hvor seriøs jeg er på en skala fra 1-100, det sier noe om hans seriøsitet. Men da igjen, ville en person som er ute etter å lure noen sagt noe så til de grader tett? :-k
Onsløv
MC: None

Post by Onsløv »

Her hadde det vært kjekt å svart:
1 eller 100, alt ettersom hvordan skalaen går. Om 1 er mest useriøst og 100 er mest seriøst, eller om 1 er mest seriøst og 100 mest useriøst!

edit: Forøvrig tror jeg legger meg på rundt 50 :D
Mvh
Kristian
----------
Nå: '10 BMW F800ST
Før:
'01 Ka? Hva sa de? GPZ
'01 Yamaha XJ900 Diversion
'00 Honda NT 650 Deauville
bengtern
MC: Gsx r-600 blue/white k8
[x]Yamaha YZF R125 blå 08

Post by bengtern »

Kriston wrote:Nesten litt komisk hvordan han holder på.
omg.. ja var som jeg trodde... var sikkert han bø*** jeg møtte som bydde høyere enn meg.. helt fucked at han holder på sånn..
kanskje jeg skal holde på sånn jeg å? stikke ned til ham og knuse tryne hans bare for å føle meg litt bedre :twisted:
Nå:Gsx-r600 k8
knetrom

Post by knetrom »

Sånne useriøse folk er det best å ikke ha noe med å gjøre uansett, helt umulige å ha med å gjøre hvis det viser seg å være mangler på sykkelen.
bengtern

Post by bengtern »

knetrom wrote:Sånne useriøse folk er det best å ikke ha noe med å gjøre uansett, helt umulige å ha med å gjøre hvis det viser seg å være mangler på sykkelen.
ja er glad for at det ikke blei noe kjøp, var jo ikke det dagen etter jeg fikk vite det ikke blei salg, men når jeg tenker over det blir det bedre med gsx som er 34 originalt og kan bare ta ut en kabel hvis man vil så har man fulleffekt :P hadde lyst å kjøpe sykkel nå, men har kommet til at jeg venter til våren med å kjøpe sykkel, får hjelp av fattern da også, han syns det var idiotisk å kjøpe nå på høsten, så venter til våren ;)
Northman

Re: fikk ikke kjøpt r6, blir gsxr 600 til våren :)

Post by Northman »

Håper du kommer deg på hjul etterhvert, på noe du trives med :)

Men... hvorfor er det idiotisk å kjøpe på høsten?
It is better to exist unknown to the law.
Jarle
MC: Antall km i 2012: 997

Post by Jarle »

Er vel nå man kanskje kan gjøre "kupp" på folk som vil bli kvitt sykkelen før vinteren setter inn...
Honda CB1000R 2015
(x) Yamaha R1 2008
(x) Yamaha R6 2008
(x) Yamaha R6 2002
inunf
MC: Ymse

Post by inunf »

Ikke kjøp om våren! Da skal alle ha sykkel, og prisene blir deretter. Dessuten er det ofte litt småplukk på brukte sykler, så da er vinteren fin til å få alt 100 % før sesongen starter. Å drive med ventiljustering i juni er ikke noe stas. Men husk på at hvis du kjøper nå så blir sykkelen 1 år eldre til våren, og du må betale årsavgiften selv. Dette bør reflekteres i prisen.
bengtern

Post by bengtern »

Northman wrote:Håper du kommer deg på hjul etterhvert, på noe du trives med :)

Men... hvorfor er det idiotisk å kjøpe på høsten?
hehe takk takk =)

nei ikke spør meg.. jeg syns det er helt motsatt er jo på høsten det ligger flest sykler på nett og billigst, det som er noe dritt er at jeg får ikke handlet sykkel pga må ha underskrift fra både mor og far, får fra mor, men far er blåst i hue :roll: han mener det er tull at det skal bare stå et halvt år å gå ned i verdi og tull siden jeg ikke har lov til å kjøre det...
bengtern

Post by bengtern »

Jarle wrote:Er vel nå man kanskje kan gjøre "kupp" på folk som vil bli kvitt sykkelen før vinteren setter inn...
inunf wrote:Ikke kjøp om våren! Da skal alle ha sykkel, og prisene blir deretter. Dessuten er det ofte litt småplukk på brukte sykler, så da er vinteren fin til å få alt 100 % før sesongen starter. Å drive med ventiljustering i juni er ikke noe stas. Men husk på at hvis du kjøper nå så blir sykkelen 1 år eldre til våren, og du må betale årsavgiften selv. Dette bør reflekteres i prisen.
ja er helt enig! men, får vel bli til våren siden faren min og jeg ikke blir enige, jeg får jo ikke tatt ut penger eller noe uansett så ingen grunn til at vi skal bli uvenner av den grunn + han kommer til å hjelpe meg mye til våren, han har en del penger på konto pluss at jeg er enebarn, så han har ikke så mye å bruke penger på... uff.. får dette til å høres ut som jeg er en bortskjemt pappa gutt xD noe som jeg kan LOVE! at jeg ikke er :lol:
Lord Erik

Post by Lord Erik »

Greit å holde seg på godtone med foreldrene ja. De hjelper en mye mer enn hva man gjerne legger merke til. ;-)
Rimol
MC: Honda CBR 1000RR Fireblade

Post by Rimol »

Kjøpte sykkelen min i august 2007 betalte 55 000 for den da. sjekka litt på samme type sykkel og modell i sommer å da lå den mellom 55 - 60 000 :roll: føler ikke at jeg har tapt noe på å sykkel når det er høst. kommer til å gjøre det samme igjenn! selg på sommeren/våren og kjøp på høsten
Honda CBR 1000RR Fireblade
-Ermax undertray
-Ermax vindskjerm
-Datatool gir idikator
-CLS Kjede smørersystem
bengtern

Post by bengtern »

Rimol wrote:Kjøpte sykkelen min i august 2007 betalte 55 000 for den da. sjekka litt på samme type sykkel og modell i sommer å da lå den mellom 55 - 60 000 :roll: føler ikke at jeg har tapt noe på å sykkel når det er høst. kommer til å gjøre det samme igjenn! selg på sommeren/våren og kjøp på høsten
hehe kommer det til å gjøre det samme som deg når jeg skal ha sykkel igjen etter gsx-en :P
KiM
MC: Honda CBR 600F 99mod

Post by KiM »

Kan jo ikke gå flere måneder uten sykkel...
ingen KiM, ingen kos
bengtern

Post by bengtern »

eneRmiK wrote:Kan jo ikke gå flere måneder uten sykkel...
hmm? hva mener du ? :P
Post Reply