Var til dels bra oppmøte i dag, bare synd at ikke alle var der samtidig. Hadde håpet på flere av de som har vært der før, men var mest nye. Totalt var det 12 stykker innom, noe som er en dobling fra sist.
Stoppen-treffet har blitt flyttet til Kokarsteinen kiosk. Fra Sjøholt tar du av mot Stordal og etter ca. 10 minutters kjøring så er du der. Det er gratis kaffe til alle motorsylister der på onsdagskveldene. Er ildsjeler fra MC-miljøet i Ålesund som har forhandlet frem avtalen (jeg har ingenting med det å gjøre, jeg bare leste om det på Bike).
Er visst felles avgang fra "lygarbenken" i Ålesund kl. 19.00.
Lygarbenken er nok benken ved skateflua ja Det vil den alltid hete
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Lygarbenken, ja, nå får jeg nesten lyst til å flytte hjem igjen! husker når jeg bodde i Einarvikgata, at det brukte å komme en del sykler å suse forbi ved Skateflukaia.
02 Suzuki sv 650 x
08 Suzuki dl 650 x
11 BMW f 800 GS v
HoY! flytta? kk.
Jeg har vært borte en stund pga ferie og punktering på sykkelen men er tilbake fra ogmed torsdag! Da blir jeg å se på steinen.
Mye oppmøte i det siste eller?