Hello Kitty wave & Safty first

Vet ikke helt, men underholdende var det

My blogg: http://mc-forumet.no/viewtopic.php?f=23&t=11917bandit wrote:Det virker som om Freddy er en ekte mc entusiast, og jeg er sikker på at han kommer til å oppgradere til mer kubikk så snart anledningen byr seg.
Tror jeg traff på deg langs veien en gang, for det virket som om du var "Hello Kitty"-typenNorthman wrote:HEHEHE
Hello Kitty wave & Safty first![]()
Vet ikke helt, men underholdende var det
heheheDaVe wrote:På Autostrada i Italia i sommer lå jeg i høyre kjørefelt, rolig fart og snakket i mobiltelefon.
Det kom 5 Harley D sykler som passerte meg, og jeg løftat armen og hilste. Alle fem viste meg "finger`n" når de passerte.... så de fikk da se min finger også da. Da jeg var ferdig med telefonsamtalen speedet jeg opp, og passerte de kjekke karene med lang langfinger. Etter en stund stoppet jeg ved en bensinstasjon, tanket opp og stod og demlet i meg noe vann da jeg hørte noen Harleyèr svinge inn på stasjonen. Da førstemann steg av sykkelen så jeg ryggmerket... B@ndidos France. (de hadde full oppakning på syklene så jeg så ikke ryggmerkene da jeg passerte dem) Jeg så ingen grunn til å ta opp noen diskusjon med dem, så det tok ikke så veldig mange sekundene før jeg hadde fått på meg hjelmen og var på veien igjen.
Som relativt ny mc-eier synes jeg det er veldig hyggelig å hilse, og å bli hilst påsianze wrote:Lurer egentlig litt på hvordan disse uskrevne reglene er.
Jeg har praktisert etter disse reglene:
Hilser på alle med 250ccm og større uansett sykkel type.
et lite vink med venstre hånden.
skjeldent jeg gidder å hilse da... kun om jeg VET det er kontroll e.l....Kinsei wrote:Hva er reglene når man kjører på en flerfeltsveg med midtrabatt/autovern i mellom kjøreretningene?
Synes det blir for tungvint å hilse over til andre siden og følge med der, så har alltid droppet det selv om noen har hilst. Får nesten dårlig samvittighet da, men...