Fins det noen små trimming jeg kan gjøre?

leste jeg. vil det si at plomberingen er en liten ring som ligger inni potta et sted?Piaggio scootere generelt:
Plomberinger i potte og variator (ring må fjernes). På 2000/2001 modeller er det mange plomberinger i potta så denne må byttes.
får prøve å ta "variator ringen" da:P hvor nå enn den erhahaha wrote:De mener vel variator ringen tenker jeg
Men faktisk hva en variator er og hva den gjør vet jeg ikke. Og hva gjør en variator ring?
Vil gjerne ha svar på det selv!
Også var det det at potta også har plomber da... Tenker det er bedre å kjøpe et effektannlegg jeg.
enig! noen si det!hahaha wrote:Tror det er noe med giret. Kan ikke noen versåsnill å si hva det er da!
Den skal hvertfall gå fortere.
Det er ikke noe variator på en vespa PK-50. Variator er et trinnløst automatgir.when wrote:får prøve å ta "variator ringen" da:P hvor nå enn den erhahaha wrote:De mener vel variator ringen tenker jeg
Men faktisk hva en variator er og hva den gjør vet jeg ikke. Og hva gjør en variator ring?
Vil gjerne ha svar på det selv!
Også var det det at potta også har plomber da... Tenker det er bedre å kjøpe et effektannlegg jeg.