Tobben wrote:Jeg kan også gå god for Tempo(lunde) trafikkskole. Fins billigere, men ikke bedre. Jeg kjørte i stor grad med Petter, men Tormod er som sagt også veldig dyktig. To store personligheter på hver sin måte
Joda det finnes bedre og billigere...
Jeg kjørte med Tempo, men valgte å bytte kjøreskole underveis. Byttet førte til at jeg lærte mer på èn kjøretime og sikkerhetskurs på vei enn jeg gjorde på alle timene hos Tempo. Dette var også alt jeg trengte på den andre kjøreskolen. Tilbakemelding fra sensor til kjørelærer var at min oppkjøring var en av de tryggeste turene han hadde vært med på. Ingen anmerkninger. Ifølge Tempo var jeg på nivå "ganske elendig" og hadde langt igjen uka før. Jeg var ikke den eneste som valgte å bytte kjøreskole.
Men det funker for mange, jeg gadd bare ikke å innfinne meg med pjatt og fokus på helt unødvendige detaljer. Noen vil si de har veldig høye krav til sine elever, mens andre vil si at slikt blir det penger av... noe som står i stil med deres kommentarer om at "det har ikke noe å si hvor mye lappen koster".
Det viktigste var at jeg fikk et bedre grunnlag for å bli en bedre sjåfør ved bytte av skole...
Lykke til med lappen btw