I går blokka jeg ut potta, og da gikk den noe bedre, så ga jeg bare faen og fortsatte å kjøre selv om den fuska, og så kjørte jeg en kompis hjem senere på kvelden i går og i det jeg kom ut igjen fra han og startet opp og så *VIPS* så gikk den som normalt igjen!
Så gikk den helt plettfritt helt frem til nå...
Jeg kjørte hjem fra sentrum og skulle opp bakken til meg, så satte jeg sykkelen i første gir og ga litt gass og bråslapp clutchen for å spinne litt i fart og så dævva den tilbake til sånn den var, og fuska igjen.
Men det med at den plutselig kom tilbake til normalen når jeg starta opp, betyr ikke det at det muligens er en elektrisk feil?
Honda Nsr dau og fusker HASTER!
Re: Honda Nsr dau og fusker HASTER!
mhm de bruker fulleffekts sykler på mellomtung ogsåO_o wrote: Ironi?
På kjøreskolen her nede sa ihvertfall hun "kontordama" at de brukte samme sykkel til både mellomtung og tung, men mulig noen har tatt feil her... Det var egentlig ment som et spørsmål.

Nå:Gsx-r600 k8
I går blokka jeg ut potta, og da gikk den noe bedre, så ga jeg bare faen og fortsatte å kjøre selv om den fuska, og så kjørte jeg en kompis hjem senere på kvelden i går og i det jeg kom ut igjen fra han og startet opp og så *VIPS* så gikk den som normalt igjen!
Jeg kjørte hjem fra sentrum og skulle opp bakken til meg, så satte jeg sykkelen i første gir og ga litt gass og bråslapp clutchen for å spinne litt i fart og så dævva den tilbake til sånn den var, og fuska igjen.
Men det med at den plutselig kom tilbake til normalen når jeg starta opp, betyr ikke det at det muligens er en elektrisk feil?
Tipper tett bensinfilter eller kanskje fukt i coil/noe annet elektrisk. Høres ikke ut som noe mekanisk siden det kommer og går.
- Kasle
- MC: Honda NSR 125r 2000 m/2003 motor.
Enig med Knetrom, men dette med at du åpnet sylinderen så har jeg blitt fortalt at dersom toppakningen er blitt tatt av skal den skiftes uansett. Dette med røyken kan jo hende det er litt skeivt topplokk eller noe. Må i tilfelle planslipes, men om den er skeiv merker du det ikke bare med å se på.
"It's not the fart that kills you, but the smell" - Petter Solberg