Hei!
Jeg har hatt denne sykkelen i et halvt år nå.
Turtelleren står på: 17 800 km

.
Sykkelen er en bra begynner sykkel, derfor er det mange som begynner på denne men selger den gjerne etter et år (noen blir lei fortere) - eller kanskje når man får mer penger til å gå for en GSX600R 2008/9!.
Jeg syns at sykkelen går bra, men jeg begynner å få en følelse av at jeg har lyst på større sykkelen. Man har litt lyst å få følelsen av det syke adrenalinet i førstegiret liksom, det får man ikke med ninja.
Planen min er å ha denne sykkelen i et halvt år til, dermed blir det (om jeg har nokk penger en GSX 600 R 2008+) blir det salg av ninjaen og kjøp av GSX som er min "våte drøm" ...
Det som er bra med ninajen er jo at den er:
+ NY og deilig å se på i forhold til en 10 år(+) gammel 600... Som igjen gir mindre slitte deler og velikehold... Dette var grunnen til at jeg kjøpte denne sykkelen.
+ Går helt fint og fin lyd med effekt potte,
+ lettkjørt og
+ gøy i svingene..
+ Mye billigere enn R6, GSX600, CBR osv . Du får gjerne 2 ninja 250 for en GSX.
+ Alt av servicer er tatt siden den er så "ny" dette gjør sykkelen bedre og lettere å selge..
+ Siden sykkelen er så ny er det du som bestemmer hvor godt du vil ta vare på den, f.eks. du smørrer kjedet hver gang du har vasket sykkelen osv. osv.
Folk blir sjokkert når jeg sier det er en 250 , de fleste tror det er en 600.
Problemer jeg har hatt med den er småting som: Diverse pærer som har gått (kjørelys, baklys), bakdekk er nå slitt og bør skiftes (17 800 km), bremseklosser og slikt er blitt skiftet på servicer.
Jeg er strålendes fornøyd og angrer ikke et eneste sekund på at jeg kjøpte min ninja, hadde ikke penger til en ny GSX, da var valget egentlig enkelt.
Minus er at den går litt slappt med 2 personer

Ingen feste for personen bakpå til å holde seg i utenom kåpe og føreren.
Min lille review!