Vet ikke helt om jeg har postet denne videoen tidligere, men den er utrolig bra. Elektrisk fiolin syntes jeg kan lage noen skikkelig rå lyder. Nå er filmingen på denne versjonen litt korket, men lydmessig syntes jeg den er bedre enn CD-platen. Dessverre så er CD-ene til Ed Alyene Johnson alt for glattpolert.
Siden noen nevnte eletrisk fiolin må jeg vise dere denne: [youtube]PoD78foaZ4o[/youtube]
bandit wrote:Det virker som om Freddy er en ekte mc entusiast, og jeg er sikker på at han kommer til å oppgradere til mer kubikk så snart anledningen byr seg.
En av de beste metall gruppene jeg har komt over. Rolig sang dette da, men dere kan sjekke dem ut.
[youtube]9x6YclsLHN0[/youtube]
bandit wrote:Det virker som om Freddy er en ekte mc entusiast, og jeg er sikker på at han kommer til å oppgradere til mer kubikk så snart anledningen byr seg.
Denne sangen er ikke metall nei, men de spiller for det meste metall.
[youtube]fmfVTt074gg[/youtube]
Hørte det på det albumet når jeg var inne på apollon idag! de hadde sutte på det nye albumet på annlegget deres.. Hørtes sinnsykt bra ut!
Muse blir tvunget til å spille playback på et italiensk tvshow og bytter likesågodt om på rollene, uten at noen av de ansvarlige i showet merker det. Legg merke til innlevelsen på trommer
[youtube]tn2qKraB1lQ[/youtube]
Always remember that you are unique, just like everybody else.