Dette er en 1990mod USA-utgave med ca 35.000 miles på telleren.
Utstyrslista da jeg kjøpte den var:
Mapam framflyttersett
Kyuryakyn grips
Granuzzi sal
Progressive og kortere dempere bak
Progressive fjører framme
Silvertail eksosanlegg
Sissybarerstattere
Alle orginaldeler utenom orginalhåndtak fulgte også med.
Alle deler jeg bestilte utenom styret og speedometer var fra cruisecustomizing.com og er veldig fornøyd med servicen der.
Di brukte 8-9 dager på å samle sammen delene fra leverandørene, og fra di sendte til jeg hadde det på døra tok det 5 dager bare !!
Modifikasjoner jeg nå har gjort:
dragbar ca 90cm bredt,
nye alu grips,
fjernet bøyler til vesker,
festet veske lenger fremme, kun veske på venstre side,
fjernet skiltlys og løftet opp skilt,
byttet til nye LED mini-blinklys,
montert tankpad,
nye speil montert opp-ned for en flatere look,
Pusset nedre del av framgaffel med grov "slipenylonark" for å få orginal børstet look,
byttet sissybar-erstattere til en type siden orginalblinklys ikke lenger er der,
polert opp knappehus og væskebeholdere,
montert speedometer med km/t istede for orginalt med mph,
Hadde også et problem med at sykkelen tikka en del. lokaliserte det til eksosventilene med middels god hørsel. Lette lenge og lurte på å bytte løftetønner på vippearmene da det er hydrauliske løftere på disse. Verksmester på suzuki kristiansand syns dette hørtes veldig rart ut. Han hadde aldri vært borti at dette har skjed med intruderne før. Etter mer frem å tilbake og litt prat med richard fra topgearauto sjekket jeg dekomp-systemet. Viste seg at dette hadde låst seg, og sto på konstant, noe som gjør at det blir klaring mellom kam'en og vippearmen til eksosventilene. med litt fingerferdighet fikk jeg løsnet dette og den sveiv som ei klokke igjen =)
er ny når det gjelder mc, så har ikke påkostet den alt for mye. vil først se om dette er noe sykkel for meg. Hvis det er det så vil nok ny lakk, bredere bakdekk og bredere gaffel framme komme på før neste sesong. men aldri godt å vite, kansje jeg finner ut at dette ikke er sykkelen for meg.
Slenger med noen bilder som er tatt fra jeg kjøpte den til nå:
Dette er bilde fra anonnsa da jeg fant den på finn.no

Her er bilde etter jeg fikk den hjem etter enlang kjøretur

Her er bilde etter noe deler er demontert. Fortsatt mye nytt som skal monteres

Her er delene montert. etter dette er speilene flyttet ned, men legger det med siden det er det fineste bildet jeg har

Her er siste bildet som er tatt. Dårlig kvalitet, men dere kan se speilene er flyttet ned under styret