MC-messe i Porsgrunn 6 & 7 mars
- supermons
- Administrator
- MC: Suzuki GSX750
MC-messe i Porsgrunn 6 & 7 mars
Brevik MC arrangerer Norges største MC-messe i Tennishallen i Porsgrunn 6. og 7. mars fra 11-17.
Link til siden deres
Link til info om messen
Facebook-event
Jeg har nå tenkt meg dit, skal noen andre fra forumet?
Link til siden deres
Link til info om messen
Facebook-event
Jeg har nå tenkt meg dit, skal noen andre fra forumet?
Last edited by supermons on 25 Feb 2010 21:03, edited 1 time in total.
Re: MC-messe
Høres jo fristende ut.
Er det noen som har en liste over utstillere?
Er det noen som har en liste over utstillere?
- supermons
- Administrator
Ligger en liten liste på mc24.no sine sider.
Hvem kommer: (med forbehold om endringer)
BMW og Yamaha v. Speed Motorsenter, Benelli og Suzuki v. Osebakken Motorservice, Harley Davidson v. HD Vestfold, Honda v. MC senteret Kristiansand, Moto Guzzi og Aprilia v. Loxkel og Spinnin Wheel, Victory v. CBP AS, Kawasaki v. Brødrene Lihaug, Triumph v. Classic Motorcycles, LilleRolf, Bergan & Ståland, Top Gear Auto, Speedy Mike, Olav Kleppe MC, MC utstyr, Statens Vegvesen, Gasolin, Choppers Trading, Green Schools Motorcycles, Green Nord, Steel Racing Moammar Hassan, Route 66 USA, Bilsport & MC spesialforsikring, Leif Larsen-Bjørn Rambo og Biltema.
I tillegg kommer Bike, MC-avisa, NMCU og mange klubber til å være representert med stand.
Det blir også en stor klassisk MC utstilling med hovedtyngde på klassisk japansk, men også med andre godbiter.
Green School Motorcycles viser norges første registrerte elektriske motorsykkel.
Ser ikke ut som det blir dårlig oppmøte
Hvem kommer: (med forbehold om endringer)
BMW og Yamaha v. Speed Motorsenter, Benelli og Suzuki v. Osebakken Motorservice, Harley Davidson v. HD Vestfold, Honda v. MC senteret Kristiansand, Moto Guzzi og Aprilia v. Loxkel og Spinnin Wheel, Victory v. CBP AS, Kawasaki v. Brødrene Lihaug, Triumph v. Classic Motorcycles, LilleRolf, Bergan & Ståland, Top Gear Auto, Speedy Mike, Olav Kleppe MC, MC utstyr, Statens Vegvesen, Gasolin, Choppers Trading, Green Schools Motorcycles, Green Nord, Steel Racing Moammar Hassan, Route 66 USA, Bilsport & MC spesialforsikring, Leif Larsen-Bjørn Rambo og Biltema.
I tillegg kommer Bike, MC-avisa, NMCU og mange klubber til å være representert med stand.
Det blir også en stor klassisk MC utstilling med hovedtyngde på klassisk japansk, men også med andre godbiter.
Green School Motorcycles viser norges første registrerte elektriske motorsykkel.
Ser ikke ut som det blir dårlig oppmøte

vurderer å dra ned ja 

kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
Streetracing is not a crime!!!
Re: MC-messe i Porsgrunn 6 & 7 mars
Ser veldig bra ut, har egentlig den helgen fullbooket, men dersom det skulle finnes en åpning stikker jeg ned.
Bor i "området" så jeg skal Lørdag om ikke Søndag også! 

x - '99 Aprilia RSV Mille
X - '07 Aprilia SXV 550
X - '07 Kawasaki Z750
X - '07 Aprilia SXV 550
X - '07 Kawasaki Z750
- Galilee
- MC: 2013 Ducati Multistrada S Granturismo
Jess, jeg skal dit på lørdagen og kan ta med evt. haikere på veien fra Horten.
--
Faster, faster, faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death...
- Hunter S. Thompson
Faster, faster, faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death...
- Hunter S. Thompson
Jeg stiller på søndag sammen med Chris og Thomas.
- supermons
- Administrator
Ser ut som det blir lørdag for min del, bare å si hei hvis dere ser meg der 

- supermons
- Administrator
Jadda, da nyter jeg straks en bedre frokost i Telemark, og stikker bort til messa senere
Har med nyladet kamera, så det dukker nok opp noen bilder i bloggen etterhvert 

Irriterer meg at jeg må bruke hele helga på jobb... €€$£!#¤%&
It is better to exist unknown to the law.
hører rykter om at messa var rævva... stemmer det? tok ikke turen...så blei litt mopped puslespill i stede...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
- supermons
- Administrator
Tja, var litt liten. Var helt greit, var litt der jeg var glad for at jeg fikk sett, men var egentlig bare en stor gymsal full av motorsykler.
Den var absolutt ikke ræva, men den var ikke på nivå med Lillestrøm/Gøteborg-messene.
Den var absolutt ikke ræva, men den var ikke på nivå med Lillestrøm/Gøteborg-messene.
- Galilee
- MC: 2013 Ducati Multistrada S Granturismo
Jeg savnet utvalget av flere merker, men det så ut til å være forhandlere som stilte ut demosykler, ikke importør som viste hele bredden. Fint å kunne se alt samlet på en plass. Det er letter å sammenligne sykler når de står omtrent side ved side. Når messa er mindre så har alle bedre tid også.
Flere av utstyrsforhandlerne så ut til å fokusere på å få ut restlager fra ifjor fremfor å vise vårens nyheter. Til gjengjeld kunne man gjøre mange bra kjøp.
I tillegg til nye sykler så var det en flott utstilling av eldre sykler, og en del ombygde.
Verdt en times kjørtur syntes jeg.
Flere av utstyrsforhandlerne så ut til å fokusere på å få ut restlager fra ifjor fremfor å vise vårens nyheter. Til gjengjeld kunne man gjøre mange bra kjøp.
I tillegg til nye sykler så var det en flott utstilling av eldre sykler, og en del ombygde.
Verdt en times kjørtur syntes jeg.
--
- Hunter S. Thompson
- Hunter S. Thompson
Bilder fra messa:
Bilder fra MC-messa i Porsgrunn:

Kawasaki KR250

Kawasaki H1

Kawasaki H2 med effektanlegg

Kawasaki H2 helt original

Kawasaki Z1

Ombygde Nortoner

Suzuki GT 185

Suzuki GT 380

Suzuki GT 550

Suzuki RE5 med wankelmotor

Honda CBX 1000

Honda CX 500 turbo, legg merke til oljeflekken på gulvet, rett ved støtta

Honda GL1000 Gold Wing

Ombygd Buell racer

Victory Hammer med først Chris og så meg

Nye Kawasaki Z1000. Ikke spess pen spør du meg.

Kawasaki S2

Ett eller annet Harley-bygg. Denne vant best in show. Jeg stemte selvsagt på H2'en med effektanlegg.

Nye Honda VFR 1200
Artig messe, det meste av nye sykler har jeg jo sett før, men var gøy med så mange gamle totaktere. 80-tallet var litt dårlig representert, men var mye snacks fra 70-tallet. Var verdt turen, takk til Chris som dro meg med!
Bilder fra MC-messa i Porsgrunn:

Kawasaki KR250

Kawasaki H1

Kawasaki H2 med effektanlegg

Kawasaki H2 helt original

Kawasaki Z1

Ombygde Nortoner

Suzuki GT 185

Suzuki GT 380

Suzuki GT 550

Suzuki RE5 med wankelmotor

Honda CBX 1000

Honda CX 500 turbo, legg merke til oljeflekken på gulvet, rett ved støtta

Honda GL1000 Gold Wing

Ombygd Buell racer

Victory Hammer med først Chris og så meg

Nye Kawasaki Z1000. Ikke spess pen spør du meg.

Kawasaki S2

Ett eller annet Harley-bygg. Denne vant best in show. Jeg stemte selvsagt på H2'en med effektanlegg.

Nye Honda VFR 1200
Artig messe, det meste av nye sykler har jeg jo sett før, men var gøy med så mange gamle totaktere. 80-tallet var litt dårlig representert, men var mye snacks fra 70-tallet. Var verdt turen, takk til Chris som dro meg med!