Var i en ulykke i går. Dame i bil foran meg bråbremsa, så på det tidspunktet såvidt ned på speedo, og da hadde hun nesten stanset opp rett foran meg, så jeg heiv på bremsen og unngikk bilen akkurat på venstre side, men fløy over styret på sykkelen, og fikk den over meg for så at jeg sklei bortover. Var altså på grunn av svært kraftig oppbremsning, så sykkelen tok frontflip. Hadde ikke overhodet mulighet for å velge hvor hardt jeg trykket på bremsen, alt var av reaksjoner. Bakramma på motorsykkelen knakk, heldigvis ikke noe som knakk hos meg, men er ganske banka opp i kroppen.
Au da scotty!! Godt å høre at det ikke gikk værre med deg! Hvor ille ble det på sykkelen? Snakker vi store kostnader å få fikset det?
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Utrolig heldig at det ikke gikk værre ja! Hovedsaklig så var det bare ramma som brakk på et punkt, og ble litt riper på noen dekaler, men ellers absolutt ingenting. Det som er fordelen med slik type sykkel, skjer absolutt ingenting nesten, alt blir tatt i mot av velteklossene(i dette tilfellet meg denne gang). Men må bestille nytt skilt da, det ble vraka. Skal få en kjent til å sveise ramma, dekalene bare modifiserer jeg litt så det ser urørt, så det blir nok ikke noen kostnader utifra ulykken.
Det er alltid trist å lese om dette, kondolerer så mye til de pårørende! Er selv i ungdomsårene å vil aldri miste livet nå i denne alderen, får meg til å tenke dette. kan tross alt skje meg også..
Gir all kondulasjon til pårørende jeg også..
Er alltid synd når en så ung dør.. tar jo snart lappen eg, får ikkje lyst når eg ser en felles mc'ist i samme alder som meg dør..
Alltid like trist
bandit wrote:Det virker som om Freddy er en ekte mc entusiast, og jeg er sikker på at han kommer til å oppgradere til mer kubikk så snart anledningen byr seg.