Hawken - Ny sykkel!

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Hawken

Post by tshansen »

Slik som det er blitt idag, skal det vel godt gjøres å ikke dra dit alle andre drar ;-) Jeg regner med du gjerne vil dra å se litt, for ikke å snakke om å oppleve en del serverdigheter.

Jeg har hørt det ikke er så folksomt på grønnland, pol-isene og sibir =D> hehe. nei fra spøk til alvor.
Hvor mye har du tenkt å legge i dette da? Lenge du skal være på reisefot om gangen osv?
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
Galilee
Posts: 935
Joined: 16 Oct 2006 21:24
MC: 2013 Ducati Multistrada S Granturismo
Location: Horten

Re: Hawken

Post by Galilee »

Jatakk begge deler?

Du kan vel kjøpe en MC å reise med?

Mitt forslag blir i så fall å lage en liste over severdighetene du ikke har fått med deg i Norge enda, og ta en rundtur.
--
Faster, faster, faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death...
- Hunter S. Thompson
User avatar
Hawken
Posts: 2799
Joined: 29 Apr 2005 23:26
MC: Ducati SS 750
Location: Trondheim

Re: Hawken

Post by Hawken »

Shaft: Tja, har vel noen kroner å legge ned for å si det slik. Når det kommer til hvor lang tid jeg har tenkt å bli borte så er det rimelig åpent. Har ikke store planene for sommeren, men bør være i alle fall 2-4 uker.

Galilee: Kostnadene ved MC kjøp og reising har jeg vurdert, men tror det blir litt for mye av det gode da jeg gjerne har lyst til å ha igjen noen kroner til høsten. Skal smiske litt for å får lånt min mors sykkel til sommeren og ta en liten tur rundt i Norge, men om dette lar seg gjøre får tiden vise :)
Nå: BMW F800R
X: Ducati SS 750 i.e
X: Honda CBR 600F
X: Suzuki Bandit 400
User avatar
Hawken
Posts: 2799
Joined: 29 Apr 2005 23:26
MC: Ducati SS 750
Location: Trondheim

Re: Hawken

Post by Hawken »

Tok meg en liten tur innom finn.no i dag for å sjekke vårmarkedet, og da fant jeg denne. Mener det er litt vedlikehold inkludert når man kjøper seg en Ktm, eller?
Nå: BMW F800R
X: Ducati SS 750 i.e
X: Honda CBR 600F
X: Suzuki Bandit 400
inunf
Posts: 4920
Joined: 24 Mar 2006 19:33
MC: Ymse
Location: Ålesund

Re: Hawken

Post by inunf »

Er det helt sikkert på en som er så gammel, men den var jo billig da!
User avatar
boxer wolf
Posts: 1686
Joined: 22 Jun 2007 22:36
Location: Akershus

Re: Hawken

Post by boxer wolf »

Hawken wrote:Tok meg en liten tur innom finn.no i dag for å sjekke vårmarkedet, og da fant jeg denne. Mener det er litt vedlikehold inkludert når man kjøper seg en Ktm, eller?
Det følger nok med, men det er helt uten tillegg i pris. ;-)
Image
Si det du mener, og men det du sier.
User avatar
Hawken
Posts: 2799
Joined: 29 Apr 2005 23:26
MC: Ducati SS 750
Location: Trondheim

Re: Hawken

Post by Hawken »

Har skrapet sammen en fin liten slant med penger, så hvis den "rette" sykkelen dukker opp kan det godt hende jeg slår til.

Men inntil videre går det i bilkjøring, da jeg forleden starten opp en stk sliten Nissan som har stått med sommerdekk siden Desember. Startet utrolig nok på første forsøk, men det gjorde f**n meg alarmen også :P Tok en tur over grensa til Åre for å kjøpe litt voksenbrus til påskeferien. Fin liten fangst som ble med hjem :)
Nå: BMW F800R
X: Ducati SS 750 i.e
X: Honda CBR 600F
X: Suzuki Bandit 400
User avatar
knetrom
Posts: 1318
Joined: 20 Sep 2008 12:02
Location: Bergen

Re: Hawken

Post by knetrom »

Det er bare å slå til ;)
Rimol
Posts: 497
Joined: 21 Dec 2007 18:03
MC: Honda CBR 1000RR Fireblade
Location: Trondheim

Re: Hawken

Post by Rimol »

Du må skaffe egen bike i år du og ;-) kan ikke låne pappa's BMW hele tiden ;-)
Honda CBR 1000RR Fireblade
-Ermax undertray
-Ermax vindskjerm
-Datatool gir idikator
-CLS Kjede smørersystem
User avatar
Hawken
Posts: 2799
Joined: 29 Apr 2005 23:26
MC: Ducati SS 750
Location: Trondheim

Re: Hawken

Post by Hawken »

Hehe, vi får se, vi får se..

Når sant skal sies er det mamma som kjører Bmw, pappa har Harley til utlån han ;-)
Nå: BMW F800R
X: Ducati SS 750 i.e
X: Honda CBR 600F
X: Suzuki Bandit 400
User avatar
Hawken
Posts: 2799
Joined: 29 Apr 2005 23:26
MC: Ducati SS 750
Location: Trondheim

Re: Hawken

Post by Hawken »

Da er sesongens første tur unnagjort! Ble noen runder nede i sentrum hvor det var overraskende mange mc'er ute på veien. Kaldt var det heller ikke, og Harley'en startet og gikk på første trykk.

Nå må alt dette feires med en boks svensk-øl! Skål ;-)
Nå: BMW F800R
X: Ducati SS 750 i.e
X: Honda CBR 600F
X: Suzuki Bandit 400
User avatar
Hawken
Posts: 2799
Joined: 29 Apr 2005 23:26
MC: Ducati SS 750
Location: Trondheim

Re: Hawken

Post by Hawken »

Nok en herlig dag på Harley'en i dag. Sol og god temperatur sørget for en veldig hyggelig tur i Trondheims gater. Merker at man er litt rusten etter vinteren, men regner med det kommer seg utover sesongen.

Er nok litt sannhet i at det er noe helt spesielt å kjøre Harley. Lyden og følelsen av å kjøre rundt på en slik sykkel er noe helt annet enn BMW'en til min mor, og de andre syklene jeg har prøvd så langt.

Men, nok "blogging" for i dag, nå er det Modern Warfare 2 på programmet :)
Nå: BMW F800R
X: Ducati SS 750 i.e
X: Honda CBR 600F
X: Suzuki Bandit 400
Rimol
Posts: 497
Joined: 21 Dec 2007 18:03
MC: Honda CBR 1000RR Fireblade
Location: Trondheim

Re: Hawken

Post by Rimol »

Hawken wrote:Nok en herlig dag på Harley'en i dag. Sol og god temperatur sørget for en veldig hyggelig tur i Trondheims gater. Merker at man er litt rusten etter vinteren, men regner med det kommer seg utover sesongen.

Er nok litt sannhet i at det er noe helt spesielt å kjøre Harley. Lyden og følelsen av å kjøre rundt på en slik sykkel er noe helt annet enn BMW'en til min mor, og de andre syklene jeg har prøvd så langt.

Men, nok "blogging" for i dag, nå er det Modern Warfare 2 på programmet :)
Du får si ifra hvis du skal ut å kjøre neste gang. får ta meg turen jeg og da 8)
Honda CBR 1000RR Fireblade
-Ermax undertray
-Ermax vindskjerm
-Datatool gir idikator
-CLS Kjede smørersystem
User avatar
aagefs
Posts: 74
Joined: 20 Apr 2009 17:17
MC: Suzuki GN 125

Re: Hawken

Post by aagefs »

Bra å se flere har fått ut sykkelen og er igang, har selv begynt å kjøre her i Bodø, kjenner jeg gleder meg til å komme til Trondheim med sykkelen til sommeren! :)
Image
User avatar
Hawken
Posts: 2799
Joined: 29 Apr 2005 23:26
MC: Ducati SS 750
Location: Trondheim

Re: Hawken

Post by Hawken »

I dag fikk jeg min andre parkeringsbot fra Europark på 1 år. Ble 710 kr fattigere også i dag, men denne gangen skal jeg f**n meg ikke gi med med klagen så lett. Jeg kjører da pizzabil noen dager i uken, og i dag var en av de dagene. Parkerte utenfor Radisson SAS-hotellet i byen da jeg hadde levering der til en av artistene som skal delta på bluesfestivalen i helgen. Jeg var borte i maks 2 minutter, men tydeligvis er det 2 minutter for mye når de sitter klare med penn og papir for å ta de som vurderer å parkere uten billett.

Greit nok at jeg får en parkeringsbot, men når det står en NRK bil ved siden av meg, uten noen rundt som tydeligvis driver å losse utstyr til konsertene i helgen som IKKE får bot, da blir man fort litt sur. Spurte sjåføren og de hadde hverken fått bot eller tillatelse til å stå der, dermed er det rett og slett diskriminering at parkeringsvakten plukker ut "min bil" å gi bot til.
Nå: BMW F800R
X: Ducati SS 750 i.e
X: Honda CBR 600F
X: Suzuki Bandit 400
Post Reply