Ghostrider
SÅÅ enig.. dessuten sier det meg ingenting når han kjører distanser i Sverige og skryter av tiden... sliter med å få et forhold til dette... mye mer morsomt når han kjører "rundt" onkel..Keihin wrote:Nei, faktisk ikke. Jeg gikk lei en gang mellom nr. 2 og 3
Begrenset hvor gøy det er å se han kjøre mongolid mellom biler i timesvis, men de få gangene han plager Onkel er det jo litt morro da =)
Blir litt dobbelmoral, for jeg ser egentlig sterkt ned på folk i trafikken som utsetter andre for fare med sin kjøring... (ikke at han tjener så mye på meg da)
- Speedy Gonzales
- MC: Z1000 08
- haavard.ha
Fullstendig enig. Det finnes alltid uansvarlige verdensmestere som ser på filmene som rene instruksjonsvideoer.lassie wrote:Min mening: Patetiske filmer, håper politiet torpederer den kjøttpucken engang for alle.
Det er jo bare et tidsspørsmål før han er kjøttdeig, hvis han ikke har umenneskelig flaks.
-erib
- Desmo
- MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900 - Location: Lena
Vil du ha blomster,eller krans?Gixxerman wrote:Må ærlig innrømme at jeg har forhåndsbestilt firern også nå. Gjør det kun fordi jeg kan vinne: SUZUKI GSX-R1000K5 equiped with a brutal turbokit from McEXPRESS delivering 250+ bhp and brakes from ISR, total value of more than 20000€!
Noen tipper Lotto, andre...
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo

-Pogo