Jeg synes det hadde vært veldig hyggelig å fått til et treff med folk her inne fra på østlandet i løpet av sesongen. Jeg er gjerne med å setter i gang noe, men kunne tenkt meg en liten tilbakemelding på om noen fler kunne vært interessert i dette?
Skriv et lite svar her om du skulle ønske å være med, så får vi se om vi ikke får sydd sammen en liten tur / møte...
Kjør som om enhver bilist er en elg...!
Honda VFR 800 '98 www.explorify.no
MC: 06 NT700 2007: 8746 km 2008: 17135 km 2009: 12000 km 2018 Kawasaki 650 Versys 2018: 3643 km 2019: 9019 km 2020: 5287 km 2121: 8103 km 2022: 19138 km 2023: 18559 km 2024: 7633 km Juni 2024 Aftica Twin 24 modell 2024: 11658 km
Tyrigrava? hva er det? Lillehammer er også med på østlandet seff... om folk vil komme fra vestlandet eller andre steder, er det selvsagt bare å komme...men litt langt for en tur da..
absinna wrote:Tyrigrava? hva er det? Lillehammer er også med på østlandet seff... om folk vil komme fra vestlandet eller andre steder, er det selvsagt bare å komme...men litt langt for en tur da..
TyriGrava er det store treffstedet for MC-er i Oslo/Akershus-området (med mer). Der er det stint av MC-er på onsdagene hele sommersesongen. En del møter der på søndager også.
Jeanette wrote:Flyttet denne til "Treff og begivenheter"
Ups.. sorry... Hehe... Skal passe bedre på neste gang
Ser ut til at Tyrigrava er et godt alternativ, og det tror jeg nok at jeg vil bli med på... Uansett hadde det vært hyggelig med et forum-meet også da, så vi kunne blitt litt bedre kjente med de fra forumet før man menger seg med en drøss andre man ikke vet hvem er..
Prøve begge deler?
Jeanette wrote:Flyttet denne til "Treff og begivenheter"
Ups.. sorry... Hehe... Skal passe bedre på neste gang
Ser ut til at Tyrigrava er et godt alternativ, og det tror jeg nok at jeg vil bli med på... Uansett hadde det vært hyggelig med et forum-meet også da, så vi kunne blitt litt bedre kjente med de fra forumet før man menger seg med en drøss andre man ikke vet hvem er..
Prøve begge deler?
Tidligere har folk fra forumet brukt å møttes på bensinstasjonen ved Ryenkrysset kl 17:45. Der har man småpratet litt og ønsket nye velkommen, før man har kjørt til TyriGrava kl 18:00 i følge. Veldig koselig og sosialt, og ikke minst en fin måte å finne hverandre på. Får håpe den tradisjonen opprettholdes i år også.
I tillegg er det selvsagt veldig fint at du drar i gang andre treff. Alltid hyggelig å ha noen å kjøre sammen med på tur.
Ulvinnen wrote:Tidligere har folk fra forumet brukt å møttes på bensinstasjonen ved Ryenkrysset kl 17:45. Der har man småpratet litt og ønsket nye velkommen, før man har kjørt til TyriGrava kl 18:00 i følge. Veldig koselig og sosialt, og ikke minst en fin måte å finne hverandre på. Får håpe den tradisjonen opprettholdes i år også.
I tillegg er det selvsagt veldig fint at du drar i gang andre treff. Alltid hyggelig å ha noen å kjøre sammen med på tur.
Kjempeplan... Da har jeg jo i utgangspunktet fått det litt som jeg ønsket da Gleder meg til å treffe folka bak innleggene her..